• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-03-13 11:20:48 följande:
    Nej buggorna är såååå tråkiga plus att det skakar när man kör på kullersten. Inget bra alls, jag gillar inte heller liggkorgens låga placering.....

Den länken som jag visade och så den blå versionen såklart!!! Ahhh LOVE AT FIRST SIGHT!!! Jag är störd som kollar på vagn men lite kul måste man väl ha Glad
    jag har ju aldrig provkört dom , men tänkte att låg placering KAN vara bra , dottens skull!! ja vagn kan man ju titta på om typ 30 vekor =)
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-13 11:36:24 följande:
    Aha jag har kört många Glad Kommer du behöva dubbelvagn? Eller går hon alltid? Annars är ju donkeyn från bugaboo perfekt... Kan göras om till enkelvagn... Haha ja men jag vet att man ska vänta med vagn men något intresse kan man ju ha Glad
    hon går !!! han vägrar vagn =) så det får bli en enkel , hoppas jag =) kanske tvillingar ..hi hi, har vi i släkten ju !!! näää 1 räcker gott och väl =)

men slemmis la upp nån bild på vagn här ju .. hmmm , undrar vilken sida det va? fanns 3 in 1,massa färger  
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-03-13 11:40:04 följande:
    tjejer,,. ja e nervös..

min sambo ska in på sjukhuset idag... han har vätska i bakhuvudet :;/

o ja måste skriva ett fint persoligt brev om vrf ja ska få platsen på frösö vård o hälsocollage såå ja kan plugga t barnmorska.. :/

fy stackare !!

åååhhh barnmorska!! UNDERBART <3 
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-13 11:51:59 följande:
    Jag såg den men inte alls min smak. Fruktansvärd men vi är ju olika Tungan ute
    Var är slemmis förresten?

Skickar en kram... Hon är ju på rätt plats och det där fixar dom.. Hjärta
    den fanns i enfärgat , kommer inte ihåg hur den såg ut men den va billig därav undrade jag =) 

men jag kör nooog en bugaboo denna gången , tror jag !!!  eller en brio sing, rätt enkel också  
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-13 11:56:14 följande:
    Sing är med helt värdelös, bredaste enkelvagnen på marknaden... Bri Go möjligtvis, ful men skön att köra Glad
    //Barnvagnsexperten hahaha 
    ha ha ha.. jag gillar inte brio go , ful som sagt , är sing bred??? har för mig den va ganska "nim"

längesen jag kollade vagnar , hade en carena till dottern  3 hjul smidig smal ! men det är ju snart 4 år sen =) 
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-13 12:16:06 följande:
    Ja sing är den bredaste enkelvagnen... Närmre 90 cm har jag för mig...
    oj .. trodde jag inte , den ser så smidig ut !! =) kul att kolla vad som finns men , ja inget handlande alls , efter rul kan man börja tänka lite på de 
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-13 12:29:42 följande:
    Swea:
    Som sagt bara mina erfarenheter, bäst är ju att känna sig fram
    Kommer du göra VUL innan RUL?
    Jag kommer Max kunna hålla mig så länge som man måste innan man kan se. Den dagen det nu blir aktuellt förstås
    ja jag kommer göra i v 13 , kommer ta kubb test då ! inte för ålderns skull och så men en vän till mig gjorde inte det och dom märkte stora fel i v 20 på rul , bebis dog v 22! =( dom hade upptäckt det innan OM hon hade kollat så det kommer vi göra, kostar 1500 kr men innan dess , nje tror inte det !!
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-03-13 12:34:52 följande:
    Swea:
    Usch ja då är det värt pengarna.
    mmm tycker det !! man vet ju aldrig och kubb är ju ul, mäta lårben och så och få en riskekvation , men inget farligt som fostervattensprov eller så !

men jag tror vi kommer göra det , vi har pratat om det , en annan vän upptöckte sin dotters mkt sällsynta dvärgväxt för "sent" hon fixade inta att ta bort henne när hon gått så långt , hon blev 1 år och dog nu i februari så jag tycker verkligen man kan göra ett sånt  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester