• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-03-11 22:22:00 följande:
    Swea: det är redan klart- GRATTIS!!!!! Du har pyre i magen! :)) åh va mysigt!!!

men ...tror du ??? tog ju bilden efter 1 timme så det syns inte lika bra
  • sweasmamma

ja det va starkare innan .. tack ..men jag tror inget än ...ska köpa digitalt imorgon =) åååhhhh tänk om

• sweasmamma

:)) nje ..vill berätta när jag vet hundra men han frågade mig innan.Jan sa du..det lyser i dina ögon.gravid ??:) vi får se imorgon..hoppas verkligen jag är

• sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-03-11 22:51:28 följande:
    GRATTTIS Swea =)

Ååååååååååå här rinner tårarna (glädje tårtar) för din skull =)Äntligen Hjärta

Alex: Ja jag håller tummarna stenhårt, de e jue tt plus att inte mensen kommit =) så nog tror jag de är nå o hoppas =)

Knasten: D såg ju hur mina test va före bim, knappt nå, sen helt plötsligt en skugga o sen pos... allt kan tydligen hända så jag håller tummarna =) Kram

vännen...tack..jag hoppas inte det är nåt lurt med testen ,då går jag under....ingen med morgonurin.ska springa ner till apoteket när jag vaknar...hoppas sååå
  • sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-03-11 23:19:38 följande:

du skulle köpa ett digitalt imorgon va?? tror inte du behöver bekymmra dig så myckt ;)

tror du inte??? efter 9 mån blir man skeptisk=) japp digitalt imorgon, hoppas det visar något..jag tror inte på det..
  • sweasmamma
    Evelinasöderström skrev 2012-03-11 22:43:43 följande:
    Äntligen är du gravid sweasmamma! :D jag gav mig fan på att inte sluta följa tråden förens du fick två streck :') Ja själv är i v 22 nu.. Åh grattis grattis grattis :D :D :D

va söt du ärHjärta
  • sweasmamma

all kärlek till alla mina flickor. ni är underbara..jag tror verkligen nte på det..hoppas få klarare besked imorgon=)

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2012-03-11 23:24:50 följande:
    köp 1 digital o ett vanligt cb. visar cb imorgon och inte det digitala så kan det bero på att du har för låg halt än

ja jo...sjukt dyrt bara =) men det ordnar sig =) ska köpa ett av varje,men tänk om cb är blankt Skäms
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester