• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2012-03-11 19:25:23 följande:
    GRATTTIS du e preggo =) underbart,
    ååhhh tror du ???
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2012-03-11 20:00:06 följande:
    Swea: ska du testa mer ikväll?
    ja ett test till blir det =)
  • sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2012-03-11 20:18:39 följande:
    Inte läst på ett par dagar, grattis till alla nya plus!

Swea: Men vad är det jag ser?! GRATTIS!!! Det är verkligen er tur nu!! Ser så framemot att få se nästa test!!

Alexander: håller tummarna för att du får fint + imorgon!
    jag hoppas det =) aldrig fått spök på dom men ..det är ju rosa och det kom direkt =)
  • sweasmamma

nu har jag testat , dom hade bara rfsu där också men det är ett streck , möjligen liiite starkare men det kom direkt och det är rosa=) kan inte lägga in bild nu då kameran är i bilen och vi är uppe hos vänner men ska snart till svärmor, lägger in bild då =)

• sweasmamma

jag tror bara på det när jag ser stark streck eller digitalt men det blev ett rosa streck , det syns =)

• sweasmamma

ååhhh jag blir ju såå nervös, tänk om det inte är nåt?? =) men ja , blev chockad själv=) herregud!!!!!19 månader!!!!!!!!!och skulle ta paus .. OMG !! jag lägger in bild så fort jag kommer till svärmor =)

• sweasmamma

vi ska gå om 10 min , så lägger in bild om ca 30 min , tycker inte strecket syns lika mkt nu men det syns och är rosa =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester