• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MrsC74 skrev 2012-05-24 21:45:28 följande:
    Swea: då är ju nackspalten bra :) oroa dig inte. Stor kram
    Tack , ska verkligen försöka !! Kram =)
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2012-05-24 21:46:18 följande:
    Hoppas du mår bättre swea!

Ålder...är 30 och inte i närheten av att vara gravid :( känner mig också gammal nu...
    nja, tankarna snurrar ju rätt rejält=) men ...inget att göra nåt åt nu ju , bara försöööka koppla av =) tack !! KRAM 
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-05-24 21:47:39 följande:
    30 är ju ungt....inget att deppa för hoppas2012.....många fina år kvar
  • sweasmamma
    Binegar skrev 2012-05-24 22:49:40 följande:
    Dagens skörd & med det går jag och lägger mig och hoppas vakna upp i morgon till en bättre dag. Den här dagen har varit fylld med tårar. Mitt på allt har kisen varit borta i en vecka ... Gråter

syns på understa.... synd att det inte va inom tiden 
  • sweasmamma
    Binegar skrev 2012-05-24 22:59:54 följande:
    Precis. Det är ju inte inom tiden & det är så svagt. Och jag kan inte se vilken färg det är heller. Men det verkar vara lika brett som kontrollsträcket i mina ögon iaf.
    Tittade på båda testerna nu, typ såhär 12 timmar senare, bara för att. Och strecket är nästintill borta. Jag fick stirra mig blind för att hitta det.
    jo understa syns ff och det SER rosa ut MEN det kan dom ju tyvärr göra, testa imorgon igen ..för man ser ju en "stegring" från bim-5 till bim-4
  • sweasmamma
    Binegar skrev 2012-05-24 23:12:51 följande:
    Attans att jag inte beställde test från internet den här veckan heller! De hinner ändå inte komma förrän på TIs tidigast & då är jag på BIM+1 och räknar att mensen kommit. å andra sidan har jag ju för nästa månad i så fall.

Jag kanske springer inom apoteket i morgon..jag får se hur jag känner :) hade egentlgen bara velat släppa det. Men det är svårt.
    jag gick i 9 mån och funderade och tänkte , sista månaden sa jag "nu skiter jag i detta, ett par dagar senare plussade jag och är nu i v 15...din tur kommer !!! bara..(tro mig jag veet HUR svårt det är men) koppla av !
  • sweasmamma

jag plussade sjuuukt svagt bim-4, syntes knappt!!! behövde hjälp här för att ens se strecket , bim-3 va det BRA mkt starkare ..så Trixxy....hoppet är verkligen inte ute

• sweasmamma

fått tid till FVP, nästa tisdag ! så nu ska man våndas över en vecka sen yttligare ett par dagar innan resultatet kommer ..*suck* det negativa med att tillhöra ett stort sjukhus=(

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester