• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Lufsan
    Stinis83 skrev 2011-10-30 19:15:22 följande:
    Lufsan, utan att gå in på för djupa detaljer, men jodå, du kan ha såna flytningar som gravid :) Om inte annat så är det nåt fel på mig också eftersom jag har såna till och från, men gravid är jag utan tvekan :)
    Gud vad spännande det blir nu! =) Vi får se vad barnmorskan säger i morgon. 
    sweasmamma skrev 2011-10-30 19:27:59 följande:
    vanligt med rikligare flytningar speciellt tidigt i graviditeten !! =)
    =D Håller tummarna!
    En dag i sänder.
  • Squeezy
    Ljushuvudet skrev 2011-10-30 19:46:30 följande:
    Jag undrar också vad det är med testlagrets stickor denna omgång för jag får också svaga streck och sen nga negativa men sen negativt med digitalt idag.
    Precis samma här! Ligger tester i tråden ifrån i fredags. Dock är det totalt negativt idag med både vanlig cb + digital. Verkar som om det var något som inte stämde... ;S
  • BebisVagga
    Squeezy skrev 2011-10-30 20:25:49 följande:
    Precis samma här! Ligger tester i tråden ifrån i fredags. Dock är det totalt negativt idag med både vanlig cb + digital. Verkar som om det var något som inte stämde... ;S
     e lite för många med för att det ska vara en slump..
    e det så att stickor e dåligt helt enkellt...
  • BebisVagga

ni som har hängt här ett tag har ju sett mina tester oxå..
    nu e det några dagar sedan men rotar jag fram testerna igen från soptunnan så e strecken fortfarande kvar...

känns ju förjävligt faktiskt..

• BebisVagga

3 av mina tester finns i galleriet... in o kolla o säg vad du tror..

helt negativt idag på rfsu testet iaf

• Guacamole

Ett av testen du har tgit är vitt där det ska vara rosa och ett är ju positivt i mina ögon. (känslig med att säga det) Och det andra är mysko som sagt :D

Älskade Kevin 091114
  • Lufsan

Det verkar som att testlagret har fått någon väldigt dålig leverans. För de har varit mycket omtyckta förr. Jag själv har aldrig fått spök på dom. Tror att ni tjejer ska höra av er till testlagret så att dom kan dra sina tester ur försäljning. 

En dag i sänder.
  • BebisVagga
    Guacamole skrev 2011-10-30 20:59:30 följande:
    Ett av testen du har tgit är vitt där det ska vara rosa och ett är ju positivt i mina ögon. (känslig med att säga det) Och det andra är mysko som sagt :D

mycket mysko..
  • Lufsan

Bebisvagga kollade också på dina test, ett är ju vitt streck och inte posititvt men ett av dom är enligt mig helt klart positivt. Skicka bilden till testlagret. 

En dag i sänder.
  • Radioactiive

Är de vanligt att ha äl flytningar innan mens? alltså riktigt tjockia vita flytningar (förlåt haha)
    men jag brukar iaf aldrig ha det innan mens, bara under äl dagarna och är bim - 2 idag.
    Någon som vet något elelr har haft samma?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester