• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2011-12-17 09:07:57 följande:
    Babymarie: absolut positivt!! Stort grattis! :)

Carmat: väntar med spänning! Hoppas och tror på något starkare idag.

tror inte jag,s er väldigt negativt ut :(
  • alexander2011

under lampan kan man se en rosa linje men mest tunn

• alexander2011
    NämenHej skrev 2011-12-17 09:50:01 följande:
    carmat,ah kan inte få dom stora men där är ett streck har mixtrat lite.!!

ser en skugga men vad synd att de är så små :(
  • alexander2011
    NämenHej skrev 2011-12-17 09:37:57 följande:

carmat,svårt att se :-/

här kommer bilden med gårdagens nederst och igår kväll överst.  

visst ser man nått på översta men inte understaObestämd
  • alexander2011
    Hoppas 2012 skrev 2011-12-17 10:06:28 följande:
    Deppig....
    Anledningen är att jag har så ont i underlivet, precis som innan mens, kom tidigt denna gången dock. Mitt starkaste tecken är att jag har så sjukt ont i brösten så jag måste ha top när jag sover. Men fick neg idag på bim-4 alt bim-6, äl+10.
    Känns tungt :(
    har oxå ont. men du deppa inte för det :) så var det sist jag var gravid. kan vara ett tecken o du :) du har många dagar kvar o testa. de flesta plusar inte förens efter bim Solig
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2011-12-17 10:07:41 följande:
    Carmat: NÅGOT finns absolut där!! Hoppas så för din skull att det blir starkt och fint snart!

Här känner jag mig lite deppig.. Hade pos äl-test igår och i torsdags men brösten har inte börjar ömma lika mkt som de brukar göra, så är rädd att det innebär att inget progesteron bildas, dvs att ägget kanske aldrig släppte.. :/
    asså kan det bli så?? men bara för att du inte får ont i brösten behöver det inte betyda nått. jag får aldrig ont i brösten innan bara runt mensen kanske.
    ja visst är det. MEN kan testlagrets spöksträck se ut så? 
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2011-12-17 10:11:29 följande:

Carmat jag fifflade lite =) O jag ser även då de inte va fifflat med!!! Hoppas på nu att de börjar bli starkare, för man blir ju galen av dessa svaga test vet hur de känns!!!
    men som sagt ser =)
    ja en blir heltokig på dessa tester!!! haha se där :) kanske kanske men jag vill ha ett tydigt innan jag tror nått en hoppet växer
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester