• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hallonbilar skrev 2011-12-22 08:00:59 följande:

bättre :( igen förlåt, jag undrar om ngn kunde mixtra med detta, tack på förhand
    negativa. även den korrigerade
  • alexander2011
    Gummsan skrev 2011-12-22 09:49:51 följande:
    Ältestet va pos den 10e. Test jag köpt på tradera cb och RFSU

men då borde du vara på bim-2 eller 4 då eller? om ägget släpper den 11-12? änn finns det hopp :) de flesta plusar inte igentligen förens 2 veckor efter bim
  • alexander2011

dagens ser ni nått? taget efter 5 min
  • alexander2011

ähh skit :( tog isär testet o kikade o jag kan allt se ett sträck om en väldigt svagt. det fanns inte när jag testade med cb för några dagar sedan. kan det vara tidigt än eller spöksträck?

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-22 12:33:14 följande:
    Carmat... jag har trixat i det oändliga med dina bilder men tyvärr blir det inget streck äns då

satan då aja får invänta mensen ist
  • alexander2011

har nog fått det där omtalande spöksträcket som cb kan ge :(

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-22 12:51:24 följande:
    meeen du menar att ni inte ska sexa på hela tiden svärmor är där???? ÄÄÄSCH.. ni är vuxna människor och ska väl för fasen få knulla!!!!!!!!!!!!!!!!

Bit i kudden, gör det i garaget hehe....

XD precis, inte hade jag låtit svärmor hindra. var diskreta bara
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-22 13:03:38 följande:
    jag menar.. VI ska köra på lördag.. när både sonen och svärisarna sover på andra sidan gipsvägg... och vi kör ju med mannens maskin som går under smeknamnet motorsågen... just för att den låter som en motorsåg, han kan inte komma utan den så den måste liksom användas *S*

Mannen funderar på om vi ska tassa ut i pannrummet i andra ändan av huset h aha ha... allt går bara man vill och ett sexliv måste man ju för tusan ha även om man har inneboende.
    motorsågen hahaha, ja precis :)
  • alexander2011

förminskade lite ja det är det jag undrar, visst ser det smalt ut, spök? 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester