• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-19 09:31:32 följande:
    carmat!bim? (ursäkta tjatet men har ingen koll) =)

haha bim+1 idag men OM det skulle vara nått så tror jag ev att det kan dröja innan ett sträck dyker upp med tanke på att jag sist inte fick + förens bim+12 dvs 23 dagar efter befruktningen trots rfsu 13 dagar efter befruktningen. bara att vänta o se
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-19 09:34:16 följande:
    ja men bim+1 är ju bra att mensen inte dykt upp ju !!!! HOPPAS SÅÅÅÅ FÖR DIG 
    tack gumman ja vi är fler här som hoppas Glad bara att vänta o se
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-19 09:36:30 följande:
    ja klart men jag håller mina tummar så hårt att dom har slutat ha blodflöde och är nu halvt döda och blåa =)

XD hahaha sjuk du är :)
  • alexander2011

negativt idag. är på bim+1. har ont i magen under naveln/buken och höger sida. spänner o värker. mensen kanske på g i alla fall men har känt såhär några dagar nu men inte lika kraftigt som idag :(
    när ska jag ta rfsu testa tidigt? tror den kommer med posten idag/imorgon. måste det vara morgonurin efter bim?

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-19 11:28:53 följande:
    Har du gått förbi ditt BIM så kan du testa när som helst på dagen, men du bör ju ha hållt dig i några timmar för att säkerställa hormonhalten.
    ok tack. tror jag ev kommer ta morgonurin ialla fall för säkerhets skull.

funderar fortfarande. jag som annars har en cykel på 30 dagar, fick mensen den 22:e nov.äl den 1:e dec dvs äl kom 5 dagar tidigare. har jag en cykel på 25 dagar denna  månaden nu då ist för 30? eller har jag bim den 22:e likt förbannat? då är det 30 dagar.
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-19 11:37:04 följande:
    det som är huvudsaken är hur långt det är mellan ägglossning och mens, den cykeln ändras sällan, så brukar du ha mens på ÄL+14 så har du oftast det alltid oavsett längd på cykel, det är inte så att din ägglossning kom tidigare den cykeln då mensen kom "för tidigt"??

om du hade ÄL den 1:e skulle jag räknat med att mensen skulle kommit nu, men jag har ju alltid 14 dagars lutealfas...
    och jag alltid 16 dagars lutealfas. nä mensen har inte kommit förtidigt. den kom på dag 30 men jag har aldrig fått äl på dag 9 utan har alltid på dag 14. därför borde jag ha mensen igår då?
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-19 11:55:53 följande:
    23 får jag min.. panikshoppa det sista =)
    samma här usch!! jag ahr precis fått ett nytt köksbord och stolar av en vännina. måste passa på o köpa 2 extra stolar (har 3) till bordet då de nu kostar 250 kr st ist för 500 kr styck o då får jag åka ner till köpcentret dan innan jul!!! fy fan säger jag. jag hatar stressen kring jul på köpcentra. folk är rent ut sagt tokiga runt jul
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-19 21:03:43 följande:
    någon som får mensvärk vid äl?? och ut lite i ryggen ?

jag kan få fruktansvärt ont i ryggen och äggstockarna när jag ahr äl, värre än mensvärk..men duuu, du måste ta ett gravtest till. tycker ditt test ser jätte mysko ut
  • alexander2011

slemtorsk: tror du blandade ihop mig o puman. jag har ju en liten bebbe :) håller iofs med dig. därför bör hon ta ett test för att utesluta att hon är gravid.

• alexander2011

ok. finns inte en chans att jag är gravid. bim+2 Rynkar på näsan
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester