• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nelliepop: TACK!!!! Bara sprid dina baciller!!! :))

Timrasmus: vi får testa vidare några dar till och HOPPAS!

Gummsan: KRAMAR TILLBAKA! :)

• Knasten83

Timrasmus: men sperman lever upp till 5 dygn i oss så du ska inte få panik över att ni hade sex innan, snarare bra att de ligger och väntar in ägget! Ni sexade på bra!

• Knasten83

Jag tycker mig ha ont på UTSIDAN av brösten? Typ från armhålan in mot mitten... Märkligt!

• Knasten83
    Madelonen1 skrev 2012-01-13 14:25:42 följande:

Tjejer!

Vad tror ni om det här? Är det någonting på gång eller är det jättenegativt ännu?  
    Ville bara säga att för mig hade det där varit riktigt nära ÄL. Jag får inte så starkt på mina ältest och har fått veta att fler har det som mig.
    Jag hade inte chansat utan testat igen senare idag och för säkerhetsskulle krypit på mannen.
    Sen kanske du får maxutslag imorgon och då har du redan laddat med simmare. Det tar ju ytterligare 12-36timmar innan ägget släpper efter pos ältest så börja mys!!  
  • Knasten83
    Nelliepop skrev 2012-01-13 15:09:55 följande:
    Måste bara få skriva av mig.... =)

Jag ringde min läkare som hade hand om mitt x.. Jag fick komma in idag på ett vul och nya blodprover..

Hcg hormonet i blodet har stigit från 10 till 75 från i Tisdags tills idag... Man kunde änev se på ultra en liten prick i livmodern...

Ska tillbaka på min mans födelsedag...

Men nu kan jag äntligen berätta för min älskling nu när han kommer från jobbet...

Jag är nog lyckligast i värden just nu..

Hoppas jag ändå får följa denna tråd????                 
    Åh va roligt!!!! GRATTIS igen!!
    KLart du måste följa tråden, vi vill höra hur det går och få din hjälp med att tyda våra test! 

KRAM
  • Knasten83
    Soffiie skrev 2012-01-13 15:05:21 följande:
    känner mig också gravid smått illamående och en hormonkossa bläää blir nästan sur för att testet blir blankt  känns ju som ja är gravid ju
    vet du vad jag tänker timrasmus...
    Att du känner ju din kropp, du har 4 barn och du ÄR kanske gravid men det syns inte än på testen.
    Kan det va så tro? Vi är så säkra på att alla får se sina plus innan bim men egentligen rekomenderas man att kolla EFTER bim, eller hur? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester