• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas också!! :))

Jag e här iaf- alltid typ! ;)

• Knasten83

Ärliga svar nu, inte bara vad ni vill utan hur hade NI GJORT!

Har ett enda test kvar, cb... Använder det för plussade med dottern med det!
    Ska man ta det imorgon bitti på bim-3 eller vänta?

• Knasten83

Tack för era svar! Tror inte jag kommer kunna hålla mig ändå.. Har råd att slösa men jag är vansinnigt nyfiken av mig!!!

• Knasten83

Jennie: jag plussade på bim-3 eller 4... Kände att jag va gravid, har aldrig ont i brösten men då hade jag!!
    Man undrar om det kan va olika med olika graviditeter...?

• Knasten83

Eftersom jag har Pcos ägglossar jag vanligtvis inte utan äggstimulerande medicin.. Nu fick jag mensen igångsatt och äter gi-kost som kan hjälpa oss med Pcos. Då fick jag spontan äl denna månaden!! Därför känns det extra spänt inför bim, tänk om kroppen skulle kunna fixa allt själv, så häftigt!! :))
    Tar det sig inte kommer vi insemineras i vår, tänkte bara ursäkta mitt tjat lite ;)

• Knasten83

Som jag förstått det kan man få äl igen innan första mensen ens varit efter mf. Men läkarna rekommenderar att man iaf ska ha en mens innan man försöker igen.

Det är olika hur länge hormonerna finns kvar..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester