• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lillabambi skrev 2012-01-13 15:13:06 följande:
    Molvärk, svullen mage och hunger men kan ju lika väl vara mensen som är på g ;P
    ja, det är ju det... man vet knappt skillnaden,

Jag fick ju ont i brösten innan plusset med dottern så jag tror ju bara att jag e gravid om jag får ont i brösten, haha! Men jag har absolut inte så ont som jag hade med henne... 
  • Knasten83
    lillabambi skrev 2012-01-13 15:16:25 följande:
    nä jag känner inget i brösten om jag inte är där och klämmer lite :P
    nä precis... jag är öm om jag rör vid utsidan bara...sen när efter gör det ont en stund.. inte skönt alls!! Vi får väl sluta klämma? haha.. men man känner ju efter...
  • Knasten83
    Soffiie skrev 2012-01-13 15:23:47 följande:
    Ja dem säger ju def att man ska testa från bmi, men jag har alltid plussat tidigt typ 6-7 dagar innan bmi svagt på testlagrets tester.

Ja jag har 4 barn och har två sena missfall en i v 22 och en i vecka 19. sen många tidiga därför känner jag igen min kropp och den skriker gravid,  men kan ju va inbillning också för att ja så gärna vill kroppen är ju tyvärr så..

får ställa in mig på att mensen kommer snart så blir jag glad sen om jag motförmodan skulle få positivt senare,,
    jo precis... man får försöka... sen kan man ju inte hjälpa att man blir less i mellanåt!! 
    Nu är det helg, det e är mysigt iaf! :) 
  • Knasten83

trodde jag hade morgonens test kvar men det hade inte. Varken bilden jag tog eller testet, surade väl o slängde, haha! Men ska bidra imorgon.

Jag tänkte faktiskt idag att jag först skulle lägga in eftersom jag gjort det de andra dagarna men får så dålig respons så jag struntade i det idag. Inte kul o be om det varje dag, känner sig jobbig... 

• Knasten83
    Soffiie skrev 2012-01-13 16:08:31 följande:
    Så känner jag med i bland  att ingen svarar när man sätter in eller så men tror emst det är att om man inget ser låter dem flesta bli att svara jag kan va så sjä'lv ibland.. duktig du är som bara tar ett test om dagen.. jag vet inte hur många jag avverkat idag redan har tappat räkningen heheh
    blir så dyrt!! Har ett cb kvar som jag ska ta typ bim-2... sen har jag bara testlagrets kvar... 
  • Knasten83
    eiramis skrev 2012-01-13 16:56:44 följande:
    Vad tror ni om detta test, det är gjort på BIM-3?
    Bilden blev inte så bra, för er som kan se strecket så är det något starkare i verkligheten. Kanske bara är jag som ser strecket på kortet eftersom jag kan jämföra med det fysiska testet där det finns ett svagt streck som både jag och sambon kan se. Men strecket uppkom först några minuter efter de 5 min som man skulle avvakta innan man läste av det.

jag ser strecket!! Hoppas det blir starkare!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester