• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Det är lugnt Linda, tycker bara det e kul när nån är engagerad!!!

• Knasten83

okej tjejer! Jag gick o kissade till slut... Bim -3 alltså.
    Känner mig inte hoppfull men samtidigt har jag aldrig varit med om att CB visar skugga VARJE gång...?!

Ser blåare ut i verkligheten...

• Knasten83
    Nelliepop skrev 2012-01-15 11:21:18 följande:
    Har du inget test typ från testlagret?? Jag fick ju svagt positivt tidigt på dom Glad

Föresten någon som vill ha gravtest.. ca 10-15 st? Jag kan skicka de till er.. Synd att kasta dom...      
    testade testlagret igår och fick neg....
  • Knasten83
    telgebo skrev 2012-01-15 11:23:45 följande:
    Ser också något Knasten, men jag skulle föröska hålla mig i 2 dagar och då ta ett nytt test för HCG fördubblas varannan till var tredje dag i kroppen under tidig graviditet. Förstår att det är svårt att hålla sig i 2-3 dagar när man går och tänker på det hela tiden, men försök.
    ska verkligen försöka... ;)
  • Knasten83

Ååh, tjejer... Idag fick jag liiiiite brunt i trosorna, tror ni det e kört? Kan det va en nidis? Är på äl+11 idag... :(

• Knasten83

Som innan, möjligen lite blekare... Inte testat på nytt, ska vänta ett par dar tänkte jag men nu känns det som mensen är på väg om det kommit lite brunt..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester