• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tillbaka på ruta 1, färskt blod!

Men jag är glad att jag fått mina första spontana mens sen aug! ;)
    Får försöka va pos!

Tack för all peppning o stöd!

• Knasten83
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-16 08:29:59 följande:

Godmorgon tjejer,
    Jag har en ursuel morgon och mår jättedåligt och innan jag gick till jobbet var det en massa gråt hemma.
    Bim-2 alt 3 idag och det kom som utspätt blod i mitt urin på morgonen så ja, det är väl bara att...ja vad ska man säga.

Brydde mig först inte om att kolla på testet då jag var så ledsen, men när jag sen kollade kanske jag såg nån skugga men jag menar, urinet var ju lite rött.

Feel free att analysera, trixa etc....jag kan ä'ndå inte bli mer ledsen än vad jag är nu...

Men va trist att du mår dåligt... Jag kanske kan glädja dej med att jag faktiskt också ser en skugga och det är nog inte vanligt med spök på dem! Inte som mitt cb du vet...

Här kom mensen idag, hellre för tidigt än för sent så man slipper oroa sig.. 

Varför så ledsen? För blodet eller du mår dåligt i övrigt också?
  • Knasten83
    LindaMagnusson skrev 2012-01-16 08:16:58 följande:
    neeej åhh=( bra att den kom ändå ju =) se det positivt vi kommer igen :)

KLart vi gör!! ;) När har du nu bim? Jag ska hejja dej i mål! :))
  • Knasten83
    MFJG skrev 2012-01-16 08:19:29 följande:
    knasten - tradigt! Skönt att du ser det positiva i det hela ;)

Nellie - kanske bra om du tar upp det med din Bm eller.en sjukgymnast så fort som möjligt..

Linda -.vi ligger på samma ungefär. Vilka test ska du testa med?

Man måste ju försöka ;)

Jag låter såhär nu för att vi inte riktigt börjat kämpa på riktigt än. Vi kämpade riktigt med dottern och det va tufft. Nu vet vi att så fort vi vill ha hjälp med inseminering får vi hjälp, tills dess myser vi på och ser om det tar sig..
    Så fort man lägger ner sig själ i det blir man så skör, det märks tydligt på mig.

Nu hoppas jag bara att jag kan ägglossa sjäklv igen, sjukt häftigt!! Jag som inte kan i vanliga fall!     
  • Knasten83

Nu har jag ett nytt dilemma,, imorse kom blod, jag satte i tampong... Inte haft sån mensvärk jag brukar och nu tog jag ut tampongen, inget mer blod?? What?

• Knasten83
    Liten Léonie skrev 2012-01-16 16:42:01 följande:
    Tog du tempen i morse? Har den sjunkit så är det nog mens men ibland sjunker den först några dagar in på mensen. Kolla varje dag nu, håller den sig är det ju jätte bra {#emotions_dlg.flower}

tempen va som vanligt, högre... men den kanske sänks nu i dagarna då...
  • Knasten83

Hm.. Jag funderar också på att testa igen. Mensen är inte som vanligt men det kanske inte kommit igång än, får se hur natten blir..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester