-
Haha, ja.. Testen är dock slut och vi firar i midsommar på landet där det inte finns en affär inom typ 10 mil så då kommer jag nog klättra på väggarna ;)Knasten83 skrev 2012-06-21 23:42:55 följande:Helenmedh: försök att gå och lägg dej så det blir en ny dag och förhoppningsvis stegring!
-
Tussemisse: Det är ju helt klart något där!!
Alexander: Men jo, du testade väl igårkväll/natt? Det är ju fortfarande där
Är det någon som överhuvudtaget kan/vill uttala sig om mitt test? -
Beklagar verkligen mammelie
-
Jag provar en gång till.. Inbillar jag mig eller är det kanske något där?
-
Binegar: Jag och maken har fått hjälp fast jag har fått två missfall. Prova! Jag sökte privat
-
Fyra dagar innan bim så var det53 % av kvinnorna i en undersökning som fick pos.. Så vänta lite till duEmmi11 skrev 2012-06-25 10:25:43 följande:Var det clerblue som man kan se ( 4 dagar innan bim) om det är pos eller ej? Detta test var från billiga tester, vet inte om det är bra eller ej
-
Hade du testet i badrummet när du duschade? Isåfall så kan det uppstå streck av fukten.. Ja, tl har erkänt detta..CharlieT skrev 2012-06-28 08:04:27 följande:
Godmorgon alla!
Imorse, på BIM-2 tog jag ett test. Hoppade in i duschen en snabbis och efter MAX 10 min såg testet ut såhär..
Ser ni två streck? Eller inbillar jag mig? För jag ser två streck utan att vinkla och vrida på testet...tror jag Såå tacksam för lite hjälp! Är så nojjig att det är ett spökis. -
Trixxy: ser tyvärr ingenting.
Missjibs: ser på det med genomlysning men nej, jag skulle inte lita på det fören det var starkare. Fick en hel drös med såna test som visade svagt både i genomlysning och utan. Inte tusan var jag gravid.. Tl är skit och nu har dom skickat 21 nya test som kompensation till mig... Suck.. -
Trixxy: ja..? Sitter på mobilen och där kan jag inte se något.
Men ja, du är över bim, mensen har kommit och Tl spökar som fasen nu.. men ta det digitala och få svart på vitt. Du behöver inte hålla dig nu när du gått över tiden -
Man behöver ju inte vara sarkastisk eller otrevlig. Du ställde en fråga och jag svarade. Nej jag tyckte inte att jag såg något.Trixxy skrev 2012-06-29 12:32:48 följande:Då är någon utav oss blind har inte sagt att det är positivt men man ser ju att det är nåt där