isflikkan1 skrev 2012-06-19 22:07:07 följande:
Ahhhh, förstår.....
Hade knappt synligt första streck själv..... Men gjorde som du å tog ett lite senare oxå på kvällen å det va bara lite lite mer synligt.... MEN sen vaknade jag vid 04:00 på morgonen å då, då va det mer synligt :)
Shit vilken testoman man varit, speciellt då kroppen spelade mig ett spratt först.... Vi planerade inte graviditet, men min mens tyckte den skulle utebli hela maj, fick en liten, liten blödning 21-23/5 som nu BM har bestämt att vi räknar utifrån tills dess att jag varit å gjort UL 12/7..... Har alltid gått som en klocka å brukar kunna säga på minuten när jag ska ha tant röd... Sista gången jag blödde va i början på april:) Va så glad när jag äntligen fick ett plus.... Får se om BM flyttar fram mig på UL:et !!
Du är alltså gravid? Grattis isåfall! Vilken jäkla känsla! Hade jag fått behålla den första så hade jag varit i vecka 20-23 nu:/ Vi har försökt i ett år och 3 veckor nu med 2 missfall. Började vår utredning idag eftersom min son på fyra år föddes med immunisering av en så ovanlig typ så varken läkare eller andra visste hur jag skulle kunna bli gravid igen. Kroppen stöter bort typ ALLT inkl embryon.. Men nu så verkar vi hittat vår läkare som skulle utreda och hjälpa oss! Tänk om jag är gravid nu? Då kommer min kropp garanterat stöta bort det.. Men å andra sidan har vi kontakt med denna läkare så han kanske har någon lösning/hjälp.. Aja, vad vet man..? Så oerhört frustrerande bara att inte veta riktigt VAD det är för fel..