• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja: nej man orkar liksom inte bli besviken mer och den värsta besvikelsen är ju ändå när man TROR att det är något men så är det inte.. Ja precis, dock är det ju spännande att se hur det stegras ;) haha

• Helenmedh
    MandyPandy skrev 2012-06-18 17:02:42 följande:
    Ni som mailat om "spöktesten" vad säger testlagretfolket om detta???
    Dom svarade mig att dom vet.. Att dom har fått så mycket klagomål så dom har en "egen" inkorg för just det... :/ Sen kompenserar dom med ännu fler test.. Förmodligen likadana..
  • Helenmedh

120517 sa dom till mig att det inteär något fel på. Däremot 120420 erkände dom var felande... ?

• Helenmedh
    AG11 skrev 2012-06-19 11:34:12 följande:
    Vilka är vilka?
    Va? Alltså enligt dom var 120420 felande men inte 120517.. 
    Fick detta mail imorse:

Hej igen

Enl. vårt lab. skall det inte vara något fel på det LOTnr. de har testat det men om Du vill kan jag skicka några till dig men det ä'r samma LOTnr. 120517 hör då av dig

Ha en trevlig dag

Mvh
    Testlagret.se
    Kundtjänst 
  • Helenmedh

Nu har jag fått hem kompensationstesterna från tl.. Skulle ju väntat till bim men kunde fasen inte hålla mig. Speciellt inte när vi påbörjade vår barnlöshetsutredning idag och när han gjorde gynundersökningen så tyckte han att tappen var mer röd/rosa än vanligt.. Har även en rad andra "symtom" riktiga eller inbillade vettekatten.. ;) Här är iallafall bilderna på testet som jag tog idag på bim-6

• Helenmedh
    Trixxy skrev 2012-06-19 18:00:41 följande:
    Vad menas med att tappen är rödrosa?
    Att den har den färgen? Han sa det: Ja tappen är mer rödrosa än vad som är normalt på en ickegravidkvinna. Tydligen ändrar den färg om man är gravid. Sist jag var gravid så sa dom under gynundersökningen att den hade en fin rödlila färg..
  • Helenmedh
    Trixxy skrev 2012-06-19 18:06:45 följande:
    Så hur skall man kunna se färgen på sin tapp utan gynundersökning?
    Eh ja det vet jag inte?  Han sa dock att det var graviditet eller bakterier. Därav tog jag ett test..
  • Helenmedh
    sweasmamma skrev 2012-06-19 18:36:55 följande:
    syns bra , bättre än förra
    Jo... men är det riktigt eller spök..? haha det kan ju inte du svara på men ja... :P 
  • Helenmedh
    Amandasmamma2010 skrev 2012-06-19 18:46:06 följande:

Trixa trixa =) syns bättre i verkligheten men fick stå i toaletten och ta bild då jag vill överraska min sambo sen med ett digitalt om det nu skulle vara något =) Hade hållt mig från att kissa ca 3 timmar och testet är från klockan 18:30 ca =)
    Jag tror på gravid jag När är bim? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester