• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2012-02-01 21:48:11 följande:

Testlagrets visar ju neg,

• Gummsan
    angie91 skrev 2012-02-02 00:27:00 följande:
    idag vill ja bara spy på allt.. känns som ja har fått spricka i svanskotan... dom trodde de kunde vara de iaf..
    ja kan varken stå gå sitta elle ligga... gör svinont.!!! såå ja tog juh naturligtvis efter typ 5 timmars smärta en av mina tabletter mot kraftig ångest (vilka även används vid svåra smärtstillestånd...
    såå ja.. vart helt " hög" o snurrig av dom (dock fortfarande ont som helvete!! o smmärtan försvann int..)

vet int vart ja ska ta vägen.. :/
    Nej men gumman då Krya på dig. KramHjärta
  • Gummsan
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-02 07:09:17 följande:
    Bim -2....inte en skugga hur jag än vrider o vänder på testet...
  • Gummsan
    Louise1981 skrev 2012-02-02 08:57:27 följande:
    Den understa är från idag det andra igår.

Tycker det ser starkare ut idag.... 
    Om du tar kort längre ifrån så blir det inte så suddigt 
  • Gummsan
    Mini Léonie skrev 2012-02-02 10:30:20 följande:
    Men vad är det frågan om här??
    SÅ fort man är ärlig här inne så blir det liv, visst man kan tänka hur man uttrycker sig men det är väl bra mycket vänligare att säga sanningen än att pusha fram att personen i fråga skulle kunna vara gravid vilket är omöjligt så nära inpå!!

Vi ska väl stötta varandra men behöver inte för den sakens skull invagga i falskt hopp heller?! {#emotions_dlg.flower}
    Jo men man behöver inte ha taskig ton! Jag tyckte du hade det mot mig med för ett tag sen men jag va ju gravid!
    Man behöver inte tjata och säga det taskigt! 
  • Gummsan
    Nelliepop skrev 2012-02-02 11:06:57 följande:
    Vet ni tjejer... Ringde nyss till gyn... Jag försökte tjata mig till ett vul till... Jag misstänker nämligen att det kan vara 2 denna gången oxå!!!! Samma symtom... Hon skulle prata med läkaren o ringa tillbaka... Nervöst...

Väntade ju tvillingar -00 men förlorade ena..  
    Gud så spännande!
  • Gummsan
    mamma Linder skrev 2012-02-02 10:52:18 följande:
    Har börjat blöda blir väl ingen bebis denna gång heller
    NEJ!!!!!!!!!! Blöder du mycket?
  • Gummsan
    Nostalgity skrev 2012-02-02 11:51:08 följande:
    Hej! får jag hoppa in här? har varit inne på denna tråd varje dag nu sen min Äl för 10 dagar sedan. Nu när jag börjat testa mig och inte litar på mina ögon (synfel) , så blev jag inspirerad te att hänga med här pga någon "mixtrade" med ett test? Någon som ser något på mina? Bim -4 eller 5. 

Detta är taget efter ca 7-9 min... imorse. 

Detta när det torkat... har inte så bra kamera... men jag synar något på första? =S
    Ser här: 

• Gummsan
    MHe86 skrev 2012-02-02 21:42:08 följande:
    Nån som vill mixtra med den här?? bim -5

• Gummsan
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-02 22:03:50 följande:
    Gummsan...du hittar inget på mina bilder va?
    Tyvärr inte. Ska kolla igen... 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester