• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-03 18:41:41 följande:
    testade nyss.. inget synligt streck... tror jag.... hmmm.. kanske kanske.. men jag kan inte fota det för min mobil är borta

Den är iaf hemma, fördelen med att ha "lattitude" på telefonen för mannen kunde pejla in att min telefon fanns ca 13 meter från hans.... frågan är bara var ha ha.. tur att vi ska städa i morgon.....och i morgon är det då BIM-Day....*suck* ja ja..bara att vänta o hoppas på det bästa...
    Åhhh vill se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Gummsan
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-03 18:48:19 följande:
    ha ha.. han har satt som krav att jag ska fota med vanliga kameran för att han ska se till att jag inte trixar med det ha ha..

"Om det inte syns något med blotta ögat när man tittar rakt på det så är det inget" ha ha

Och sen i nästa andetag

"fast det är ju inte avgjort förrän du gått över tiden egentligen och har du gjort det så är du ju gravid......eller??"
    Mina streck i början syntes mycket bättre när jag tog med mobilkameran än den vanliga
  • Gummsan

Hade stegring på ältesten både den 5e tror jag men sen även 13e januari så jag tror sista stämmer. första testet är den 23 jan. dag 29 i cykeln.

• Gummsan
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-03 19:06:37 följande:
    ookej.... fick låna mobilen av mannen här kommer dem.. helt otrixade.. så trixa på om ni vill

ha ha... löööjligt.. tycker jag ser ett streck på den nedersta bilden... syyynfel

• Gummsan
    mammelie1891 skrev 2012-02-03 19:12:40 följande:
    Hej tjejer. Tänkte bara berätta att efter att jag va på vul i tisdags där man inte såg nåt så har jag lämnat blod två gånger (tisdag och torsdag) för att se hur hcg:n såg ut. Nu ringde dom nyss från gyn och sa att det fördubblats!!! så graviditeten fortgår. Ska få komma in på vul på onsdag igen nu kan jag slappna av!
    toppen!!!!!!!!!!! grattis!
  • Gummsan
    Adnil26 skrev 2012-02-03 19:23:08 följande:
    Vad tror ni tjejer om detta test, är på bim -5 ca. Vet inte riktigt när jag hade ägglossning eftersom jag hade ont och älflytning i en vecka. Har aldrig testat såhär tidigt innan så jag vet inte vad jag ska tro, behöver fler ögon :)!

Både jag och gubben tycker absolut det är ett plus! Ser inte ut som spök. 

• Gummsan
    Soffiie skrev 2012-02-04 08:51:58 följande:
    jag beställde från minipriser.se det är såna gröna stickor som står LH på.. jag ringde dem igår och hon sa att dem mäter 25mlu och att jag kanske är gravid för dem reagerar på hcg med, till och med känsligare än gravtest sa hon men grejen är den att jag hade mens den 18 januari och en vecka framåt,, så det är ju väldigt konstigt om jag skulle vara gravid nu och det syns inget på gravtesten hon frågade om jag tagit ett gravtest,,

Sen sa hon att man inte ska testa flera dagar då man fått positivt utslag för det är från dne dagen man räknar inte omman får starkt i ett par dag två dagar har jag haft förrut men inte fem dagar hel skumt
    Vilken dag är du på? 
  • Gummsan
    Soffiie skrev 2012-02-04 09:03:43 följande:
    Blir dag 18 idag
    skumt. har du bild på alla?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester