• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

{#emotions_dlg.flower}BIM- Lista Februari: {#emotions_dlg.flower} 

♥Pricken 89: 2/2-2012 
    ♥Slemtorsk ca 4/2-2012 
    ♥ Langtarmassa 4/2-2012 
    ♥MHe 7/2-2012 
    ♥Popcornplaya 9/2-2012 
     Jalmarsson 11/2-2012
    ♥ Trixxy 11/2-2012
    ♥Älskadelillaliv 14/2-2012 
    ♥Soffiie ca 14/2 2012 
    ♥Momtobee: 14/2 2012
    ♥Knasten83 15/2 2012   
    ♥MissMollis 16/2 2012 
    ♥lillis79 17/2 2012

♥Kanske 4:a 17/2 2012  
    ♥Hoppas: 18-19/2 2012 
    ♥Sweasmamma 21/2 2012 
    ♥Hoppaspåenfjärde 21/2 2012
    ♥Undska 22/2 2012 
    ♥Krambjörn 28/2 2012 
    ♥Alexander2011/Carmat85 31/2 

{#emotions_dlg.flower}BIM- Lista Mars: {#emotions_dlg.flower} 
    ♥ZaNdRoRiA

{#emotions_dlg.flower}Utan BIM: {#emotions_dlg.flower} 
    ♥Lilaemma (Senaste mens nov 2009) 

{#emotions_dlg.flower} Gravida{#emotions_dlg.flower}  

GravidLillaPluppen: BF 15 sep Plus den 5 januari  
    GravidNelliepop: BF 20 sep Plus den 10 januari 
    GravidEiramis: BF 21 september Plus 14 januari 
    GravidLillabambi:  mammelie: 1891: BF 27 september Plus 16 januari  
    GravidGummsan: BF 1 oktober Plus 23 januari 
    Gravidc89: BF 5 oktober Plus 23 januari
    GravidEllenNoone: BF 5 oktober Plus 23 januari     
    GravidHelenmedh: BF 7 oktober Plus 25 januari 
    Gravidmamma Linder: BF 9 oktober Plus 28-30 januari  
    (♥LillaM 4-6/1-2012??)
  • Gummsan
    mammelie1891 skrev 2012-02-08 15:38:20 följande:
    Update från mig. Va på vul idag igen. Mitt hcg är perfekt och hinnsäcken växer som den ska MEN det finns inget foster. Ofostrig graviditet alltså. Så nu ere bara att vänta på blödning. Så nån kan få tabort mig från bf-listan tack!
    Men kan det inte vara tidigt då? Sa dom att det var en ofosterlig grav??
  • Gummsan
    sweasmamma skrev 2012-02-08 16:16:49 följande:
    gummsan !! need you !!!!

hur kände du när du ätit borago??? 
    Hallojsan! 
    Ja jag hade också mer molvärk. Ibland hugg. 
  • Gummsan

Ja det skulle jag tro. Kände mig supergravid med alla symtom med dom. Men tillslut va jag ju det med :-P håller tummarna för dig såååå. Har du testat mera?

• Gummsan
    Nelliepop skrev 2012-02-09 06:39:57 följande:
    God morgon tjejer!!!! Knappt sovit något i natt.. Totalt slut nu.. Ska in på mitt vul nu kl 9,00. Är så nervös.. Tur mannen kunde gå ifrån jobbet o följa med i alla fall..

Vi berättade ju nyheter för svärföräldrarna igår.. Blev lite som väntat.. Hur ska du klara det med din rygg fick vi till svar.. Inget grattis inga frågor.. Jo de frågade om vi hade några bebis saker kvar? Det var allt....  
    Nelliepop: Lycka till på vul idag! Du måste berätta sen :-P
    Jag vet hur det känns när reaktionerna inte blir som man önskar. Vi ska inget berätta innan det absolut syns för med våra två sista har vi fått höra: Ska ni verkligen ha en till? Hur ska ni orka med det? Är det inte bättre att vänta? Det är ju synd om dom andra barnen. M.m.
    Man blir så himla ledsen för det ända man vill höra är ju Grattis! Vad roligt!.....
    Syrran säger till mig att jag ska skita i alla dessa reaktioner som kommer att bli, att vi bestämmer själva hur många barn vi vill ha och vad som passar i vårat liv. Och jag vet att hon har rätt men man kan ändå inte låta bli att ta åt sig av de negativa och att ingen är glad.... Jag vill inte höra vad folk tycker längre för det sårar........
    Men här inne är ni underbara, här får man ett stort GRATTIS! Hjärta 
  • Gummsan
    Soffiie skrev 2012-02-09 07:12:53 följande:
    Dagens test äl+9-10
    Jag ser ser ni???

Såg tydligare på de andra... 

• Gummsan
    gempan skrev 2012-02-09 06:45:00 följande:
    Hej på er igen tjejer! Jag kan inte låta bli att vara orolig efter min blödning... Gjorde precis ett test till. Var bara tvungen att se om det var starkare för jag kan inte låta bli att vara orolig. Det är starkare, men teststrecket är liksom inte lika starkt som kontrollstrecket... Borde det vara det? Det är BIM +4 för mig nu och en vecka sedan jag anade ett plus (fredag förra veckan såg jag plus utan att någon trixade). Borde jag sluta oroa mig nu eftersom det blir starkare? Vill ju vara glaaad ju :P
    Försök koppla av vännen. Förhoppningsvis är allt som det ska. Du kan ju försöka få ett vul om ca 3veckor om du vill minska din oro. Det gjorde jag med förra då jag hade bruna flytningar.
  • Gummsan
    Momtobee skrev 2012-02-09 08:06:54 följande:
    Här kommer mitt test från morgonen, nån som vill trixa?

SER!
  • Gummsan
    Maajsi skrev 2012-02-09 08:27:36 följande:
    Har en fråga..
    Skulle haft min mens i måndags och tog ett rfsu test som visade ett väldigt svagt streck när man la det i ljuset. Igår och idag tog jag cb och båda visade negatvit. Är jag gravid eller inte? Är rfsu känsligare än cb?
    CB är känsligare än RFSU.... Har du bilder?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester