• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Laluna: ska ta ett test i morgon då jag inte tagit ngt test idag med morgonurin utan bara nu i eftermiddags med 1 timmes urin. Ska se va det blir i morgon sen vänta till måndag. Då har jag passerat mitt bim datum iaf ..

Knasten: ja det är därför jag inte litar ett dugg på dessa två speciellt inte när dom kommer från samma förpackning då jag köpte 2-paxk

• viochdu
    Niicesara skrev 2012-08-24 20:08:25 följande:
    Har lite frågor som inte har med graviditet att göra men jag tänkte att det säkert finns någon klok här inne som kan svara. ;)

Smittar stafylokocker? Min kusin har fått det och har troligen haft ett tag och det blev utslag på huden. Både på armar, öron och i underlivet. (Hon är 6 år bara) Min brorson och hon badade tillsammans i veckan och jag undrar om Ni vet om det smittar då? Min brorson har nämligen börjat klaga över att det kliar i de nedre regionerna. Kan det ha smittat till mig som är gravid och att det var därför jag blev förkyld och haft halsont?
    www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Stafylokocker/

här står lite...
    Meja JP skrev 2012-08-24 20:09:40 följande:
    viochdu,meeen kolla kolla säger fint streck har du testat ngt mer?

Men kan man tolka det som positivt?

Jag tolkar det som neg. tills i morgon och har jag pos imorgon så ska jag oroa mig över blödningen jag har idag. Dock som har slutat... Kom aldrig i trosan som sagt.
    -Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 26/8 -Vi längtar-
  • viochdu

Meja JP: Hur går det för dig själv?

Mitt test svepte förbi och blev blått direkt. Men efter lite mer ä tio min va det nästan borta men synligt...

• viochdu
    Meja JP skrev 2012-08-24 20:22:23 följande:
    viochdu håller tummarna för dig

det går väl ja sådär.lika oviss som imorse trist värre...
    Tack {#emotions_dlg.flower}

Men så trist. Tog hon HCG prov på dig eller gjorde ni vara ett grav.test som blev neg?
  • viochdu

Man ska kunna be om HCG prov annars.

• viochdu
    babben87 skrev 2012-08-24 21:29:07 följande:
    Meja JP: Jag tycker du ska fortsätta testa tills du känner dig säker! Klart man fortsätter kämpa för det kan inte visa positivt om det inte finns HVG i kroppen, så något MÅSTE det ju vara :)
    Dessutom har jag en kompis som testade positivt hemma (tydligt) o neg hos BM (i början) om ni förstår hur jag menar :)

Lycka till!
    Jag håller med.

Meja JP: Kanske ska ta ETT test om dagen bara. MEn jag förstår dig För jag ska precis ladda upp mitt trejde fast med denna gången med urin 3,5 timme. Så flickor .. SHoot. Tror ni dom andra två va spök?

• viochdu

Glömde Kortet ju ;)

oredigerat (det va även dom andra två testerna)
  • viochdu
    Ankena skrev 2012-08-24 21:19:16 följande:
    Idag fick jag hem min clearblue fertilitetsmonitor! Tar det sig inte denna månad så kör vi på den nästa cykel! Nu jävlar!
    Heja Heja.

• viochdu
    alexander2011 skrev 2012-08-24 21:35:41 följande:
    måste fråga er. är det konstigt att få mens 2 dagar tidigt? kan inte minnas att jag ahr haft mens på dag 28 sen jag vet inte när. nu de senaste 3 månaderna har jag haft mens på dag 31, 30 och nu 28
    Jag fick ju rosa flytningar igår på Äl+11 idag Äl+12 har jag haft blod i "musen" men som inte landat i trosan. Men JA jag har kännt efter... nu  eftermiddags va det bara brunt. och det är för mig i dag Bim-2
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-08-24 21:37:46 följande:
    Viochdu: tycker verkligen det ser riktigt ut! Trodde det va redigerat för det såg så blått ut, alltså allt som är blått på bilden.

Det måste va pos! När efter äl är du?
    Systemkamera. Kan vara det. Så det kanske bli redigerat pga det. Kommer inte ihåg vilken inställning jag hade på den. Kanske vav inställt på makro eller ngt. Kan inte med den där då det är mannens.

Jag är ÄL+12
    alexander2011 skrev 2012-08-24 21:35:41 följande:
    måste fråga er. är det konstigt att få mens 2 dagar tidigt? kan inte minnas att jag ahr haft mens på dag 28 sen jag vet inte när. nu de senaste 3 månaderna har jag haft mens på dag 31, 30 och nu 28
    som fortsättning på mtt svar. Men nej det är ju inte konstigt med mens som kommer tidigt. Det händer nog alla någon gång i livet. Jag tog min "blödning" som mens två dagar för tidigt. Men se på mina test idag. Kanske är jag gravid trotts allt. Hade till och med ändrat min sidfot till andra förösket och nästa äl och BIM.. Men jag hoppar inte högt än....

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester