• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tycker dock att freda kväll är starkast..som kommer här :

-Första Försöket- / ÄL-12/8 / BIM 26/8 -Vi längtar-
  • viochdu
    angie91 skrev 2012-08-26 12:53:12 följande:

hade du haft utkved hade du haft ont på ena sidan! långt ner,, o du hade förmodligen haft såå sjukt ont att du int hade väntat utan åkt in t akuten.. 

dessutom brukar smärtan inte komma såhär tidigt 

Som sagt hade lite ont i ryggen igår men inget mer.  Kanske att jag har lite lite molvärk på höger sidag tjejmagen idag. Men inget mer.  Men jag har absolut inte ONT.

Tack för ditt inlägg..
  • viochdu

MEN det är skillnad ifrån Fredag dag till idag. Absolut! Men inte mkt.

Men idag ser man BÅDA kanterna betydligt MER än alla andra dagar.

FRedag kvälls tetstet är taget med systemkamera dock!

• viochdu
    Helenmedh skrev 2012-08-26 12:57:11 följande:
    Viochdu: Jag tycker att söndagen är starkast.. Fredagens ser mer smetigt ut.. 

Du måste ju vara gravid..  
    Det där värmde att höra. Jag hoppas du har rätt.

Men jag tyckte oxå nog att det är starkare idag. Men tycker jag har blivit blind av att kolla på streck dom här dagarna..
  • viochdu
    Planerar smått 14 skrev 2012-08-26 12:57:59 följande:

Nä, jag är inte 14, planerar att skaffa smått 14.
    Jaha :) tyckte du verkade lite för mogen för en 14 åring ;)Men måste ju fråga :)
  • viochdu
    Kuckeliku skrev 2012-08-26 12:57:27 följande:
    Viochdu:

Har missat dina tidigare bilder inte vart inne här, men hallå fredag kväll är ju starkt!!!

Jag hade ringt BM och bokat tid.. D är ju flera dar före bim.

Hcg stiger ju långsammare före bim men d behöver ja ju knappast säga till dig..

Åh vad spännande, vågar inte ropa grattis innan tuppen galt men vafan d där tror inte ja en sekund e spök!!
  • viochdu

Tinky winky : jo pos tror jag oxå det är men frågan är om det finns ett gryn kvar i magen då jag haft små blödningar till och från sen i fredags. Inte lätt och hänga med i allt som skrivs här.

• viochdu
    alexander2011 skrev 2012-08-26 15:46:16 följande:
    Men du måste vara gravid. jag ahr oxå fått brunt när jag var gravid, tror inte du behöver bekymmra dig. det är inte ovanligt att blöda när man är gravid. Håller tumamrna för dig :)

GRATTIS, det ser starkare ut nu :) 
    Ja men nu blöder jag lite mer och rött. BIM idag.

och smärta i ryggen på vänster sida (igår va det höger sida) så ligger i sängen faktiskt. Skit trött, kissar minst en gång i timmen ..

Skit det va inte så här jag tänkte mig dagarna jag skulle plussa.

Vad kan jag ta panodil? ipren? alvedon. Vet att det är ngt man inte ska äta om man misstänker grav??

Tror dock inte grynet är kvar i magen :(

• viochdu
    alexander2011 skrev 2012-08-26 16:55:18 följande:
    Det du bara kan ta mot smärtan när du är gravid är alvedon, inget annat.

Jag hoppas verkligen grynet stannar för dig. faktiskt kan man få ont ändå av ligimnetet så vi får hoppas att det är det o en genombrottsblödning. testa o ta ett garv test om en vecka. beställ tid för vul om du är orolig  
    Jag för nu har jag rätt ont. Inte akut ont och inte så jag krampar eller så. inte så det knyter sg.. Molvärk ++ typ.

VUL blir lite svårt när jag åker till BArcelona på onsdag.. Därför stressar detta upp mig jätte mycket.

Får ringa och höra med dom. Men kan man ens se ngt på VUL nu? kan bara se gulesäcken va??
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester