• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mammelie1891 skrev 2013-01-13 19:38:43 följande:
    Kanske: om jag orkar gå till stan, är så sjukt trött hela tiden. hur går det för dig?
    A.D.I.D.A.S

Här går det botten. Vill bara ha min mens nu, inget strul. Får fortfarande via streck grr.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    mammelie1891 skrev 2013-01-13 21:16:50 följande:
    Kanske: störigt. Håller tummarna för dig iaf, vi har ju följts åt länge nu. Jag ska iaf testa på onsdag om inte mensen kommit.
    Ja det var störigt men nu kom mensen äntligen i morse. Så nu blickar jag framot mot min läkartid och hoppas han kan hjälpa oss. Ja vi har verkligen följts åt länge nu och nu är det vår tur! (och Knastens ;))
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    smurffan skrev 2013-01-14 09:56:51 följande:
    godmorgon allihopa! jag övervägde men åkte tillslut till apoteket igår kväll, är så överlycklig just nu Glad här är resultatet: 

Grattis!
  • kanske 4a
    aaa653 skrev 2013-01-14 10:58:46 följande:
    Dagens BIM-1(eller2)

Det syns ju något svagt men de har inte blivit starkare.
  • kanske 4a
    Elizabett skrev 2013-01-14 11:55:55 följande:
    Hej allihopa och grattis Smurffan! :)

Tänkte bara höra ännu en gång, gjorde ett test idag och detta svaga streck kom upp efter fem minuter. När jag "trixar" lite med det på mobilen kan jag få en svag färg på det men jag är rädd att det är spökstreck... Förstår bara inte, trodde de bara kommer efter tiden gått ut?

Om det är spökstreck har jag fått det på ungefär 15 tester från Testlagret, då måste väl något vara fel?

Jag och många andra har fått massa spök på testlagret så jag litar inte ett dugg på de. När testet har torkat blir det tom brett och rosa. Otroligt störigt. Jag hoppas ditt är äkta dock.
  • kanske 4a
    viochdu skrev 2013-01-15 14:49:08 följande:
    ja det luktar Hemskt!!! Kan känna det genom byxorna! Kallas även slidkatarr. MEN men kan oxå ha BV utan att det luktar. Så vissa kvinnor bli behandlade för BV trots att dom inte luktar fisk för att vid barnlöshet utesluta allt!!
    Intressant, att det inte behöver lukta. Jag har ju något konstigt och har funderat på BV men det luktar inte gammal fisk. Men det luktar något och det går igenom kläderna, lite fränt. Svårt att förklara, brunaktiga flytningar och det svider. Fick ju missfall i sommras och det är klart det gnager att det kanske är pga BV eller någon annan infektion. Har ju en läkartid 22:a jan.
  • kanske 4a
    mammelie1891 skrev 2013-01-15 16:55:42 följande:
    Det luktar genom kläderna, min lukt påminde lite om (ursäkta snusket) lukten på min mans snopp dagen efter vi haft sex (om han sovit utan att tvättat den). Starkt alltså. Jag har också haft mellanblödningar, som gammelrosa lotionflytningar.
    Hm, så är det ju inte här. Ska bli intresant att se vad doktorn säger. Jag har alltid en blödning före äl, men den är ju mörkbrun och slemmig.
  • kanske 4a
    aaa653 skrev 2013-01-16 16:20:01 följande:
    testet visade inte gravid.... =((((((
    Det är ju helt sjukt! Du hade ju ett tydligt rosa streck, fattar inget. Man kan inte lita på några test nu för tiden.
  • kanske 4a

otroligt söt mini, grattis!

Slemmis har jag ju sagt grattis till förut men hon är också jättefin! :) 

• kanske 4a
    Knasten83 skrev 2013-01-20 14:42:56 följande:
    TJEJER!! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!! Skakar, kan inte andas....     

Yes äntligen!!!! Helt otroligt, stort grattis gumman.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester