Knasten83 skrev 2013-02-13 17:45:11 följande:
Åh va ni är fina! Hade slutat gråta men tårarna kom igen. Tänk att man kan bli så rörd av människor man inte känner. Känner mig trygg med att komma tillbaka till er!
Igår 9:30 fick vi se ett fint hjärta picka (6+5). På em kl 15 rann det till i trosan och jag hade inte en tanke på att det kunde va blod.
Gick på toa och möttes av fasan i trosan... Bara brast och grät, satt med min 2,5 åriga dotter på toan och grät och kände hur det bara rann ur mig. Med tilltagande smärta åkte vi till akuten men ingen kunde ta emot oss förän många timmar senare.
Jag ville hem, jag bara visste..
Idag 11:15 fick jag nytt vul, hjärtat hade slutat slå.. :,(
Tog Hcg prov och ska ta ett nytt på fredag morgon, efter det läggs jag in för skrapning.
Jag är som apatisk, vill få det ur mig, arg, trött och känner sån orättvisa.
Min man gråter mkt men som tur är har vi vår fina dotter som gör att man snabbt vänder sorgen och vill fortsätta.
För en del av er kanske detta låter lite för dramatiskt för att va en graviditet i v 7 men för oss var det så mycket mer.
Jag gråter mycket av bara tanken på att göra om resan att bli gravid.. Behandling på behandling..
Tack igen!
gumman så sorgligt. Varför måste du vänta til fredag? Om hjärtat inte slår finns det ju inget hopp längre. Du är stark, du fixar detta! Du får sörja, bryta ihop och sedan komma igen när du och din familj är redo.