• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2013-01-24 13:44:14 följande:
    Kanske 4a: ja det hade varit lite väl tidigt med en liten nu tycker jag, men om 2-3 år vore mysigt! Känner mig inte klar ännu men kanske känns det annorlunda när lillfia börjar fara omkring och hitta på hyss :) Åh jag håller verkligen tummarna för att ni ska få ett fint plus snart, det är så tufft att månad efter månad hoppas.. Sonen tog sig direkt, han var ett hoppsan, vi slarvade vid äl en månad. Dottern kämpade vi intensivt med försök i 8 mån, varpå ett mf månad 4. Har du prövat borago? Är så tacksam att jag testade. På fjärde försöket testade jag borago från mensens första dag fram till bim, blev gravid men fick jättetidigt mf. Körde sedan utan men sen på 8 försöket prövade jag boragon igen, åt då från mensens första dag fram till äl varit. Blev då gravid men Meya. Så båda gångerna jag åt blev jag gravid, slumpen eller inte vet jag inte men om vi försöker på en 3:a i framtiden ska jag köpa borago direkt. Som ett extra plus blev huden superfin! Håller tummarna för er!!
    Jo jag har testat borago i 2 eller tre cykler. Jag har också testat apiforce och blev gravid men fick missfall. Sen har jag testa det igen förra cykeln och då tillsammans med angus castus men då kom äl redan dag 10! Har även testat rosenrot en cykel men då blev äl sen. Denna har jag inget eftersom jag skulle till läkaren och ville inte mixtra med något då. Men nästa cykel blir det apiforce igen, sen ger jag upp tror jag...
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a

När vi ändå pratar kosttillskott passar jag på att göra lite reklam :)
    Kika gärna in i vår tråd, för oss som använder kosttillskott eller andra metoder för att bli gravid, vi behöver bli flera! :)

www.familjeliv.se/Forum-1-336/m63236496.html

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2013-01-24 14:31:48 följande:
    Okej, tack tjejer!!

Man e ju så nojig. Va inte det lättaste att bli gravid!
    Jag förstår att du är nojjig! Har du tagit stickor med så du ser att det stegrar? CB är ju lite nyckfullt, en del får inte 2-3 utan 3+ direkt.  Jag tror säkert allt är ok men jag förstår din oro. kram
  • kanske 4a
    Fidelis ad urnam skrev 2013-01-24 15:12:12 följande:
    Hejsan hejsan. Snart finner ni nog mig här igen med alla test som ska analyseras i hopp om att det ska vara en bebis där inne
    Hade ÄP igår, fick ut 10 ägg denna gång och av dem befruktades 6 stycken så det blir långtidsodling och på måndag får jag tillbaks ett av dem.
    Håll tummarna för att det är vår tur nu  
    Spännande, lycka till!
  • kanske 4a
    mamma till3 skrev 2013-01-24 14:47:19 följande:
    bara undrar lite väntar min mens på söndag och har väldigt mycket gravid symtom undrar kan man ta Clear Blue på eftermiddagen eller måste jag vänta till morgonen?
    Hur långt efter äl är du?
  • kanske 4a
    Cessan skrev 2013-01-24 15:41:04 följande:
    Jaaaa!!!! Gravid 1-2!!! Jag kan inte tro mina ögon!!!!

yes grattis!!
  • kanske 4a
    viochdu skrev 2013-01-24 15:24:02 följande:
    Lycka Till flickor. Kommer ta en paus härifrån. Radera appen.. Det är för påfrestande att se alla som plussar men samtidigt helt underbart med allt puchande. Och även alla fina plus som kommer...

Lycka Till som sagt.

På återseende...

Stora Kramar Viochdu
    Välkommen tillbaka när du känner för det. Lycka till under tiden, kram!
  • kanske 4a
    mamma till3 skrev 2013-01-24 15:26:30 följande:
    jag är inte hundra på det för jag fick mens två gånger i dec senaste var det 27. så är inte helt säker men mensen ska komma på söndag:)
    Det bästa är som sagt att vänta till i morgon, men om du har flera billigare test kan du ju hålla dig 3-4 timmar och testa ikväll. Så hade jag gjort :)
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2013-01-24 17:25:27 följande:
    Kanske: stickorna är slut. Testade fram till i förgår och de stegrade!!
    Ok, jo jag såg dina bilder, jättefin stegring. Men vänta några dagar och ta ett nytt digitalt ska du se att det har ökat. Får du göra tidigt VUL?
  • kanske 4a
    Susssiii skrev 2013-01-25 21:17:24 följande:
    Gjorde precis ett gravtest & jag undrar om ni kanske kan ta en titt på de o möjligtvis svara på om ni tror jag kan få ett plus imorgon på ett CB digital...där man ser vilken vecka man e i.... Alltså har ni haft lika svagt plus & sen fått plus på ett digital CB ??? Här kommer länken till bilden : i1342.photobucket.com/albums/o777/orkz87/8C17... TAck så henskt mkt på förhand :)))

Det där är inte så svagt :) Grattis och du kan definitivt ta digitalt.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester