Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Skrutt 83 skrev 2013-01-24 13:44:14 följande:
Kanske 4a: ja det hade varit lite väl tidigt med en liten nu tycker jag, men om 2-3 år vore mysigt! Känner mig inte klar ännu men kanske känns det annorlunda när lillfia börjar fara omkring och hitta på hyss :) Åh jag håller verkligen tummarna för att ni ska få ett fint plus snart, det är så tufft att månad efter månad hoppas.. Sonen tog sig direkt, han var ett hoppsan, vi slarvade vid äl en månad. Dottern kämpade vi intensivt med försök i 8 mån, varpå ett mf månad 4. Har du prövat borago? Är så tacksam att jag testade. På fjärde försöket testade jag borago från mensens första dag fram till bim, blev gravid men fick jättetidigt mf. Körde sedan utan men sen på 8 försöket prövade jag boragon igen, åt då från mensens första dag fram till äl varit. Blev då gravid men Meya. Så båda gångerna jag åt blev jag gravid, slumpen eller inte vet jag inte men om vi försöker på en 3:a i framtiden ska jag köpa borago direkt. Som ett extra plus blev huden superfin! Håller tummarna för er!!