• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissKaos skrev 2012-12-19 20:14:46 följande:
    Vilka tester brukar  ge tidiga pos? Och, ja haha vänta är inte min starka sida.. HUr lyckades jag hålla mig till BIM+6 el 7 med sonen? H U R?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Ha ha det är så skönt med någon som är lika galen som jag. Doc Morris är känsliga.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a

Mäh vad konstigt mitt svar blev. Jag skrev: Ha ha det är så skönt med någon som är lika galen som jag. Doc Morris är känsliga.

X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a

Nu har jag säkert tagit 50 bilder men lyckas inte fånga dagens dumma streck. Men jag lägger ut bilder ändå. Vill visa hur dumma testlagret blir efter att det torkat. Vet att det inte gills efter tiden men man blir ju sur ändå. Översta kortet är utan blixt därav färgen, den understa  är redigerat. Svårt att se jag vet... Men i verkligheten syns ett svagt rosa streck som blir tydligt i genomlysning, rosa och rätt bredd. Har fått så i 4 dagar nu så det skulle ju ha ökat om det vore något. Dessutom plussar jag tidigt och jag har BIM i morgon. Kommer aldrig mer köpa teslagret.

• kanske 4a
    3 barns mamma84 skrev 2012-12-20 12:16:39 följande:
    som denna som jag la in .... neg som vanligt jävla spökis !! bilden jag la in 18 dec 
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥

Samma som jag fått i fyra dagar nu bara på torkat test. Väldigt frustrerande!
  • kanske 4a

Mens i natt :(

• kanske 4a
    Gummsan skrev 2013-01-03 14:23:07 följande:
    Någon mer som får dessa streck på gravtesten? (Inte ältestet) Vilket lotnr har ni i så fall? 

Jag fick sådana svaga test förra cykeln men de syntes bara när testet torkat. Lotnr 120613
  • kanske 4a

Grattis mini!

• kanske 4a

Knasten83 *vinkar* Hur går det för dig?

• kanske 4a

i morgon är det testdax igen :) äl +8. Jag fick ju äl dag 10 denna cykel, har aldrig hänt mig förut. Känns sponant inte som något bra att få så tidig äl, förutom att det blir en kort cykel så vi snart kan börja om igen :) Men jag åt apiforce och angus castus denna cykel så det måste bero på det. Det tidigaste jag haft äl någon gång är 13 men oftast har jag dag 16-18.

• kanske 4a
    Knasten83 skrev 2013-01-06 17:43:40 följande:
    Vad är angus castus? Håller tummarna!!!!
    Tja du det är samma sak som munkpeppar och ska bidra till bättre hormonbalans, öka progesteronhalten, minska pms och kan hos vissa motverka infertilitet. Värt att prova kände jag iaf.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester