• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

babybo0m skrev 2013-01-06 18:53:45 följande:

God kväll allihop!
    Kan ni  ana något? Det är samma test. Jag är på äl+10 och känner mig så gravid (naaaheee )

ser tyvärr inget :(
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2013-01-06 20:01:48 följande:
    Jag blir knäpp på mig själv.
    Har sedan cd 14-15 haft älflytningar men tycker mer värken känts som molvärk- inte som jag brukar känna äl-värk.
    Fick då brunt i älflytning igår och en idag, sen inget. Cd 19-20 idag och det har inte slutat mola..
    Tycker snarare det blir mer. Känns inte så starkt som mensvärk.

Vet jag är grubblig. Ska till läkaren på Kk på tisdag.

Har ni som brukar ha ont av äl fått ägglossning UTAN smärta nångång?
    Nja inte helt utan smärta men mer eller mindre kan jag känna. Denna gången hade jag jätteont dag 9 och värken helt borta dag 10, fick nästan pos test dag 10 och svagt igen dag 11 då också tempen steg. Så förmodlingen hade jag positivt dag 8 och missade stegringen. Väldigt skumt som sagt, hade bara älflyt dag 9 också.
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a

• kanske 4a

äsch dumma dator skickade innan jag var klar. Dagens test äl +8 tagna efter tiden gått ut. Ska bli kul att testa igen i morgon :)

• kanske 4a
    BrokenWings skrev 2013-01-07 15:22:48 följande:
    Hej gjorde ett digitalt cb test idag och det stod GRAVID...

Grattis!!
  • kanske 4a
    puckojag skrev 2013-01-07 16:03:12 följande:
    ingen som ser?

provade göra en svart/vit

Jag ser på denna och på de redigerade men jag tänker inte säga grattis än. Har varit med om så många gånger nu båda jag och andra blivit lurade. Men jag hoppas de blir starkare.
  • kanske 4a
    babybo0m skrev 2013-01-07 17:43:58 följande:

Jag kan ser något!

Tack! Spännande det här :)
  • kanske 4a
    mamma Linder skrev 2013-01-07 16:44:09 följande:

Testet längst ner ser ut som något uppbrutet test? Jag har haft one step men minns inte hur strecken blev. Det är väl bara så att det är olika mycket färg  olika test.
  • kanske 4a
    Ett litet mirakel skrev 2013-01-07 19:41:25 följande:
    Här är mitt test från Bäst på test och detta är ett extra känsligt! Taget idag på äl+9.

Såhär såg det ut efter ca 1 timme. Är det spök eller färgrester?!?!?Vad tro ni???? Kan tillägga att jag såg nått även inom avläsningstiden! 

Oj vad svårt, eftersom det kom efter tiden så kan det ju vara spök. Men om du såg något inom tiden också verkar det lovande. bara att testa igen :)
  • kanske 4a
    mamma Linder skrev 2013-01-07 18:22:33 följande:
    Ja det nedersta är också en sticka men den gick sönder. Men kontrollstreket ska väl vara starka?
    Jo de brukar vara det, men det kan säkert variera på olika test. I mitt galleri finns några test från one step om du vill kika. Jag har skrivit under några bilder att det är tester från one step men annars är det ju bara de som har bokstäverna hcg på sig.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester