• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

pluralfamilj skrev 2012-01-11 16:37:12 följande:
    ok, jag beklagar de motgångar ni har.. hoppas din starka inställning ändå leder er dit ni vill!

blir erat nästa steg spermadonation då?

Håller tummar och tår för att det ska lyckas för er snart!
    håller med pluralfamilj slemtorsk {#emotions_dlg.flower}

jag hoppas verkligen att ni snart ska lyckas och jag beundrar din styrka att orka Hjärta 
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-01-11 16:48:47 följande:

nu terrar jag er vad tror ni om denna älsticka??? Glad
    Solig
    du har snarttttt äl eller så har du redan äl. fan mys på bara
  • alexander2011

har tagit äl tester några dagar nu o svaga som attan. inte en hjöjning alls :( kanske äl kommer senare

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-01-11 20:46:29 följande:
    mina test är yyybersvaga men vi kör ändå för jag har riktiga äl flytningar .... så får man se va som händer

jag har oxå fått lite äl flytningar idag och sambon o jag kör på varje dag nu så jag hoppas det blir nått här mer
  • alexander2011

Grattis till er som har plusat :) händer allt mer o mer i tråden o det är lika spännande då man läser igenom hihi.
    jag har inte haft tillgång till nätet idag så det blev några sidors läsande.

började med apiforcen idag. igentligen är det väl ingen ideé eller? men jag kör på ialla fall. dag 12 idag o ingen stegring än. tog ett test för 13 timmar sedan. ska jag ta ett till nu eller är det för sent på dygnet? man skulle väl ta mellan 10 på morgonen till????vilken tid då?    

• alexander2011

gahh hur ska jag hinna läsa över 500 inlägg på 2 dagar ifrån familjeliv. jag ahr inte tillgång till nätet hemma nu :S men förhoppningsvis längre fram.
    idagär jag på dag 15 i cykeln o äter apiforce o stickorna visar en svag stegring så jag hoppas på äl snart :) men för att inte missa så försöker jag o sambon varje dag

• alexander2011

Får skriva ifrån sambons tel.jag behöver låna era ögon lite med min äl bild.har jag äl idag?

• alexander2011

Fsn kan man inte föra in bilder vi a mob?

• alexander2011

Jo jag fick positivt på äl stickan inatt och har myst med sambon.nån ide idag oxå eller. Hur lång tid tar det för simmarna att nå ägget. Jag ska ta ett äl test snart igen o se om det är starkare eller inte. Ska jag sluta äta apiforcen idag eller när jag tror att ägget har släppt. Är det skadligt att äta om man är gravid eller varför slutar man när man har äl.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester