• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helenmedh skrev 2012-01-20 19:19:17 följande:
    Idag på jobbet fick jg som hugg och stickningar vid höftbenet, in mot naveln, en decimeter ungefär ovanför blygdbenet. Gjorde ordentligt ont. Någon som vet vad som sitter där? hahah 

samma här :S
  • alexander2011

jag har oxå bytt men tror de flesta känner igen mig ändå men kanske ite om jag byter presbild

• alexander2011
    Helenmedh skrev 2012-01-21 09:26:31 följande:
    Åh.. Bara på Äl+5 idag.. Vill ju testa! 
    Ska på bröllop nu, eller ja jag är tärna så jag kommer ha en heldel annat att tänka på. Men det är väl omöjligt att se om det är något redan? Tänkte på bröllopsfesten och så.. 

åhh samma här.äl+5 vill oxå testa men ska vänta 3 dagar
  • alexander2011
    Emiliie skrev 2012-01-21 18:37:42 följande:

Har BIM på måndag eller tisdag. Har inte haft några PMS symtom som jag brukar ha denna månad därav att jag testar. Annars hade vi bestämt oss för att avvakta pga nytt jobb så har skyddat oss utom en gång. Testade ett äl-test som är den lilla remsan, starkt positivt.  Testade ett Doc-morris i torsdags negativt, det som är längst upp. Ett i fredags negativt men efter tiden var slut kom ett svagt streck. GJorde ett doc morris idag negativt men sen kom ett svagt streck efter tiden gått ut.  Det står i instruktionerna att strecken kan variera i storlek pga. mängden hormon i urinen. Det finns två strek på de sista som syns med ögat utan problem.  Tror ni det kan vara en graviditet eller kroppen/testen som spelar cirkus? :)

jag tror garanterat att du är gravid
  • alexander2011

gullan83: de ser väldigt lovande ut, svagt positiva Solig kan ha varit en genombrottsblödning som du hade

• alexander2011
    LindaMagnusson skrev 2012-01-21 20:24:57 följande:
    Äl+ 7 och ömma bröstvårtor bara man snuddar vi de så gör det MEGA ont!

När kan jag testa?

du kan nog testa tidigast imorgon om du har de känsliga ev testlagrets som kan läsa 7 dagar innan bim tidigast
  • alexander2011

marras Solig blir rörd av din historia och vilken lycka för er, jätte jätte stort grattis till er{#emotions_dlg.flower}

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-01-22 08:45:16 följande:
    morrn... testade blankt nyss! ingen överraskning där inte=(  man börjar vänja sig!!

nejjj!!! jag som faktiskt såg nått på ditt förra test o gtrodde bomsäkert att nu är det nått :S men peppar peppar så kanske det dyker uppnnått om några dagar..väntar spänt
  • alexander2011

vill du lägga ut bild änå puman

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester