• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-01-16 08:02:44 följande:
    kör på idag också !!! =)

Får väl slå på charmen nu medans lill grabben sover hihihi. Åhhh hoppas det blir nått denna månaden.vet du nåttt om apiforcen som jag undrade över.
  • alexander2011

Fru2011 från mobilen ser jag ett tydligt sträcck som är svagt rosa

• alexander2011

Är lite smått deppig idag.sambon har ont sen en olycka i innebandynsom gör att vi inte har kunnat ha sex när jag fick positivt på äl stickan igår.vi hade sex när äl stickan var nästan positiv.finns det nån chans alls att det kan bli nått ändå.behöver lite hopp. Iförrgår natt var stickan nästan positiv. Då hade vi sex. Igår morses var stickan positiv och igår kväll.då blev det inget och idag negativ. Meen satan vilken värk jag har i äggsockarna idag och igår. Vad tror ni.finns det nån chans

• alexander2011

Jag hoppas verkligen det men chansen känns så liten. Nej sambon vägrar för det gör ont stackarn men jag som verkligen ville försöka.köpte apiforcetab och äl stickor så kanske det inte blir nått.uhh ska testa om nio dagar med gravtest o se.håll tummarna för mig

• alexander2011

grattis allihopa till alla plus. har lånat en dator snabbt idag :)
    orkar inte läsa igenom typ 1000 inlägg men jag har settt flera plus i tråden :) och en del svagare. hoppas det blir starkare inom kort.
    är fortfarande depp :S känns hopplöst5 att det skulle kunna bli något denna gången. risken finns men den är ytterst liten :S bara o räkna dagarna igen då. har inte alls lika ont just nu men det avr fanimej äl från helvete. vad ont jag hade i äggstockrna. kunbde knappt sova inatt. kan det bero på apiforcen?

• alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2012-01-17 14:15:59 följande:

Carmat: Deppa INTE! När sonen blev till hade vi sex ons och fre äl-testet pos lör! Simmarna lever längre än ägget så det är nästan bättre odds dagen innan fullt än dagen efter! Ni har goda chanser!
    jag hoppas det. hopppas en får tur denna månadenSolig tack
  • alexander2011

ok funderar sj på att byta namn. säger t sen :)

ÄNTLIGEN efter en vecka utan internet har jag igen det igen :) så nu kommer jag lusläsa framöver men orkar inte gå tillbaka på över 1500 inlägg.

är på dag 20 idag dvs äl+4. har värk sen äl...hoppas hoppas  

puman har du testat nått mer? såg nått på ditt test från igår.bim?    

• alexander2011

och bytta namnet från carmat85 till alexander2011 :)

längtar sj tills jag kan börja testa och följerer sålänge :)

annars så har jag köpt bakgrejerna inför dopet (söndag) så här är det full rulle. har grejat som satan hela dagen o är verkligen jätte stressad :( ska baka kaka och göra middag     

• alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-01-20 15:54:36 följande:
    Tokigt det blir nära lla byter namn, tur man kommer ihåg bilderna som folk haft. Där såg jag direkt att det va du carmat Glad

ja eller hur :S alla måste uppdatera om vilka de är speciellt de som inte har nån bild
  • alexander2011
    NeLe skrev 2012-01-20 17:38:47 följande:
    Var nyss på Apoteket... 2 digitala o ett vanligt cb test blev d.. Ihop med folsyra och järntabletter! 500 kr! Dyrt att vara/bli gravid

eller hur. har laddat med folsyra (aco-kvinna) och apiforce, har även äl tester o gravtester från testlagrets hemma
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester