Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
bara jag som ser?? KAN ha blivit knäpp=)
bara jag som ser?? KAN ha blivit knäpp=)
jag har ju kort cykel,strecket syntes mer irl och direkt,sen svagare,bilden är tagen efter ca 40 min... men nu fick jag ju pos på äl test så jag hade äl dag 11 typ...men jag vet inte!!!jag har grym huvudvärk och mått illa i 5 dagar och svinkonstig mens... men jag köper ett digitalt och kollar imorgon .. detta är ju taget 30 min efter jag kissat en gång plus druckit en del
idag är testet torkat och strecket syns mer... men tror det är spök=( mår illa som en gris!!
jag testade igen.. druckit massor kaffe och INTE morgon urin.. men neg tyvärr!!!
Då är det la ÄL om 4 dagar =) skööönt med kort cykel =)
oj va man missar mkt på ett par timmar!! ni med de senaste typ 3 testen.. GRATTIS!!!!!!!!!!!!
själv har jag äl om typ 4 dagar så här ska det sexas på... KAN DET SNÄLLA TAAAAAA SIG DENNA GÅNGEN??!!!
Carmat!! Jag vet inte OM jag ska köra äl test faktiskt ... ev köper jag cb`s annars kör vi from idag ,förra gången fick jag utslag dag 9 på dagen ,neg kvällen så äl mellan dag 10-11 så vi gör så denna mån också,räknar att det är så!
lite sport får det allt vara ha ha
idag är iaf dag 8 efter senaste mensens första dag ...så vi kör..