• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mrsc: Här är bilder

Så här såg mitt test ut den 26 augusti med autoförbättring på. Två dagar senare ett ynka pynka streck som jag inte fick med på bild 

Igår kväll när jag kom hem:

Och förlåt för stora bilder. men gick inte dra ner dom mindre :/
    -Andra försöket- / ÄL-7/9 / BIM 20/9 -Vi längtar-
  • viochdu

Knasten: Jag tror du e preggo tjejen! Inte för att göra din oro ännu mer men om mensen kommer så tror jag iaf att det va ngt.. man får inte streck på olika test annars. 

Håller tummar och tår.

När blir nästa test?? 

-Andra försöket- / ÄL-7/9 / BIM 20/9 -Vi längtar-
  • viochdu
    MrsC74 skrev 2012-09-13 08:33:31 följande:
    Vipchdu: men då kan det tyvärr vara tester från förra graviditeten som syns. Hoppas dock att det inte är det :)
    Fick ju även neg på digitala två dagar efter och svagt svagt svagt på cb som knappt va synbart så det räknade jag som neg.

Och igår gick jag pos på två test och  ett digitalt..

Tänk om jag inte testat förra gången eftersom jag fick mitt mf innan BIM. Då hade jag tagit blödningen som vanlig mens och sen plussat nu.. Då hade jag ju varit överlycklig nu.. Och helt ovetandes om att det bara va plus från ett Mf.

Det är ju röv oxå. Trodde när det va så tidiga missfall som i v3+4  att hcgt. sjunker lika snabbt som det höjs.

Åkte ju till Barcelona så därför testade jag inget mer där efter. Sen när jag kom hem hade jag ju pos äl test.. (som va neg innan jag åkte) 

Klart jag hoppas det är en ny grav MEN att plussa så här tidigt med digitalt känns lite så där.. Därför jag inte har kunnat vara glad... 

-Andra försöket- / ÄL-6-7/9 / BIM 19-20/9 -Vi längtar-
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-09-13 08:39:54 följande:

Här ligger de tre senaste efter varandra. Underst idag.
    Nu är de torkade... 

Tog du ngt TL i samma urin som det digitala i morse!?
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-09-13 08:40:41 följande:
    PREGGOOOO!!!! Grattis!!
    Tror du verkligen det.. 

Jag kommer troligtvis ha tjatat hål i huvdet på er här inne innan detta är "över" Vill så gärna..

Men Knasten jag tror du har ngt i dig :)  
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-09-13 08:45:32 följande:
    ja det understa av de tre
    Det är ju samma styrka på de där tre iaf... viss skillnad hit eller dit ska inte spela ngn roll
  • viochdu
    MrsC74 skrev 2012-09-13 09:00:55 följande:
    Ja testen dina viochdu ser positiva ut men jag är försiktig med att skrika Grattis när du så nyligen haft ett missfall. Efter mitt missfall plussade jag i 7 veckor efteråt.
    Hoppas verkligen du hade ÄL tidigare än du tror och att detta är ett äkta plus.
    Ja men att jag hade ÄL tidigare än va jag tror spelar ingen roll. Då jag va i Barcelona och mannen hemma i Sverige...  Tdigast kan vara att ägget låg och väntade och det tog sig på onsdagskvällen...

Jag har börjat tappa hoppet iaf. Det äääääär för tidigt...
  • viochdu

Tess: ja samma dag som jag började blöda (äl+12) fick jag pos mitt på dagen. Och nej har inte pratat med någon barnmorska men ska ringa upp idag tänkte jag och bara höra mig för. Ja jg tycker med att det inte borde visa så långt efter när mf kom så tidigt som innan BIM. Men istället har jag snöat in på ma? Utomkveds??

Och som sagt kan bara blivi gravid tidigast onsdagskväll..

• viochdu

Meee: men va du säker på din äl då? Försöker verkligen tänka pos men är såååå svårt

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester