Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
swallow the big moon skrev 2012-09-14 14:32:56 följande:
viochdu, du är gravid... sluta testa dig hela tiden, testa inte o leta missfall lixom. du är gravid, är du test sugen så gör ett efter helgen, NU kan man inte så mycket ändringar då allt beror på vätskeintag, hur länge du hållt dig osv. försök o njut av att vara gravid istället Rosa flytningar, nu lite bruna och eftersom jag hade äl tidigare och jag redan har kort lutelafas och då har jag BIM på söndag inte tisdag som jag trott. Och då tänker jag att slemhinnan börjat släppa därav rosa flytningar och bruna flytningar..
Jag vet att det inte spelar ngn roll hur mkt jag testar mig så blir jag knappast mer gravid.. Men det går inte att släppa hur mkt jag än vill.....
Jag försöker tänka positivt och tänka VI SKA HA BARN men så fort man går på dass och möst av ngt som är blandat med Blod då kommer rädslan automatiskt och så vet man att testen ligger där.. Det är omöjligt. ska be mannen gömma dom..