• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Iså fall är hon gravid som fan så är det ju på alla tester

• viochdu

Ja men färgresterna kan bli så lite kvar för kontrollstreclet så det blr svagt.. Eller så har dom heöt plötsligt vänt på testerna!

• viochdu

Mina test tycker jag blir svagare ist.. Eller det i dag vid 13:00 är kanske kanske lite starkare.. Gah

"Hej, nej jag tror att sannolikheten är liten att det är hormoner från ditt missfall du har testat negativt och dessutom haft negativa äl-tester. Lycka till"

Detta skrev BM på familjeliv till mig på min tråd.... oxå..

Men jag tror det va ngt som fastnat men nu är på väg bort.. rosa flytningar i två dagar nu och idag va dom lite lite mer bruna men fortfarande "beiga" om man kan säga så....
    -Andra försöket- / ÄL-6-7/9 / BIM 19-20/9 -Vi längtar-
  • viochdu

Min bästa vän plussade igår hon hade två 2-pack cb jag fick av henne :)

• viochdu
    johannap85 skrev 2012-09-14 13:27:46 följande:
    nej men det syns ju & finns där.

nämen tror du. kan ju bara vara en NID. att det håller på att fästa?
    Hcg utsöndras inte förens ägget fäst så nej.
    Mini Léonie skrev 2012-09-14 13:28:29 följande:
    Viochdu:
    Vad roligt för vännen

Men hmm vad knepigt med dina test. Känns ju väldigt konstigt att du skulle plussa på
    Digitalt på ÄL+5 och att det sen inte blir starkare åhh varför kan man inte se ett par dagar framåt i tiden
    Ja mkt roligt . Hon fick ett missfall i v 12 för ett år sedan precis. och nu har hon plussat igen :) härligt

Ja men som den där BM skrev så trodde hon jag haft ÄL tidigare alltså på tisdagen. och sen att befruktningen skedde på onsdagskvällen då vi hade sex och sen att det fäst på dag fyra. MEN då borde jag ha MER HCG i mig ändå.

Så när jag plussade på digitalt va jag på äl+8 (räknat med äl på tisdagen) och idag på äl+10.

Men jag tror det har släppt igen. Annars hade jag ju haft mer hcg i mig som sagt om det fäst så tidigt som dag 4... FAN så jefla irriterande.

Och hade jag haft cystor och sånt borde jag fått plus innan äl+12 förra omgången tå jag började testa på äl+6 eller hur och då va det ju inte en tillstymmelse till streck.

• viochdu

Är det ett digitalt på väg in :)
     Åh kom igen nu

• viochdu

Kansten: du har ngt i magen det är bara så.... {#emotions_dlg.flower}

• viochdu
    Mini Léonie skrev 2012-09-14 13:48:43 följande:
    Viochdu;
    Ja hur räknade jag. Haha
    Men då låter det ändå bra ju.. Kanske starkare på kvällen?
    Ja fast jag trodde ju att jag va på ÄL+5 för jag trodde jag hade äl på fredagen ju... Helt fel ute.

Ja och nu kom inte mina test från Billiga tester heller. Ville testa ett anant test nämligen...

• viochdu
    SappeMed2BB skrev 2012-09-14 14:26:42 följande:
    Swallow: jag har köpt testerna på tradera, så vet inte vad det är för typ. Har testat förut och fått tok neg! Kanske defekt? Strecket är ljus ljus rosa. Men är det möjligt att börja se något så tidigt (äl5/6)?
    Kanske hade äl tidigare??
  • viochdu

Ingen annan som vill uttrycka sig ngt om mina test mer än Mini..

Fast va fan det finns la knappt ngt att säga....

Knasten: Ja håll dig verkligen så väntar vi andra med spänning.. :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester