• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja ditt ensamma streck behöver bara bli liiiiiite starkare...

-Andra försöket- / ÄL-6-7/9 / BIM 19-20/9 -Vi längtar-
  • viochdu
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-09-14 17:21:52 följande:
    jo det hade du men svagare.. jag fick tre streck då jag var INTE gravid men när jag VAR gravid var det understa starkare

Jag tror man ska vara försiktig med att "tro" på de där isärplockade digitala..för enligt dem var jag gravid flera gånger under året... MEN det vanliga CB visade ju positivt på dig Knasten Knusten Kluster eller vad du nu heter nu för tiden.. jag tror bara det var för tidigt för ett digitalt.....
    Presci som Slemmis skriver. så måste det bli starkare för att det ska vara gravid. Men man kan fortfarande ha tre streck även att man inte är gravid. Men du har ju HCG i dig det vet vi alla....
  • viochdu
    popcornplaya skrev 2012-09-14 17:31:44 följande:
    Knasten: om du tar visa endast på mig har jag lagt upp bilder på isärplockade digitala om du vill se. Mina var tyvärr negativa.
    Rätt många sidor ... Vet du själv vart dom ligger??
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-09-14 17:47:33 följande:
    Popcorn: såg det ut som mitt och va neg?
    Du kommer få Digitalt. Du är bara på äl+10. Förra månaden fick jag inte en tillstymmelse till streck förens äl+12.
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-09-14 18:44:59 följande:
    Jag vet att jag är trög nu men om man INTE är gravid, kan man ändå få ett sånt resultat som jag fått på det digitala uppbrutna?

Kan det se ut som mitt och ändå va neg??
    Ja tyvärr knasten. MEN du har hcg i dig. Du kommer få GRAVID!
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-09-14 18:56:45 följande:
    Viochdu: hur vet du att jag har Hcg i mig? Nyfiken alltså!!
    Annars skulle ju det inte fastna ngn som helst färg på BÅDA cb eller tl och det har jag ju sett med mina egna ögon... Så det är väl givet att du har hcg i dig..
  • viochdu
    Planerar smått 14 skrev 2012-09-14 19:08:38 följande:
    Försökte läsa ikapp här sen imorse men helt omöjligt då ni är flitiga skrivare här inne allihopa.

Spännande med Knastens test men varför så lyriska över hennes tester?
    För att många av oss har varit med här inne sen trådstarten och Knasten va en av dom  Så klart att man blir lyrisk när man ser en person man snart följt i flera månader få svaga plus....
  • viochdu

Här får man nog upprepa sig och välja tillfälle när man lägger upp saker och ting.. Vet man att knasten håller på och lägga upp ett test. Ja då kommer troligtvis folk bläddra ner fort för att se det.. och sen glöms dom andra frågorna av. Jag har följt henne sen i Oktober då jag förts började hänga här. Det blir lite som att det kommer först.. och det andra får liksom vänta lite.. Sen när allt lugnat sig. Som nu. Ställ er fråga igen. Som jag gjorde innan idag. När ingen svarat på min fråga. Tillslut fick jag MASSA svar.... Man hinner inte läsa allt och sitter man på mobilen som MÅNGA gör är det jobbigt och krångligt att svara på alla inlägg...

• viochdu

Mannen kom hem med ett digital och sa: får jag alla dina test så får du testa med detta så du iaf kan vara lugn över helgen sen gömmer jag dom andra för nu vill jag ha min kvinna för mig själv i helgen :)

Blev gravid 1-2 och jag bröt givetvis upp det. Och förresten Inget mer blod. Blev bara en blodflytning som en fem krona innan.

• viochdu

Alex: Jag ser på det översta vid lampan och det gjorde jag innan idag med. Svagt svagt svagt svagt... men ser vitt ut...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester