• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

översta ÄL+8

Understa nu ikväll

och nej det inte redigerat MEN sååå turkosa är dom dock inte i verkligheten. Men det är starkare :) :) :)  NU jeflar kan jag vara lugn i helgen så länge det där förbannade blodet håller sig där det ska.. I blodådrorna och inte i mina trosor...
    -Andra försöket- / ÄL-6-7/9 / BIM 19-20/9 -Vi längtar-
  • viochdu
    Knasten83 skrev 2012-09-14 20:59:39 följande:
    Viochdu: tack!

Ser bra ut vännen! :)

Håller tummar och tår för dej!
    Det kommer se ut så för dig med. Det är jag säker på.

Tack!  och detsamma

Det har jag gjort för dig i snart ett år. Sen oktober. Jag började vara här inne då och sen ändrade ju sig min karl och ville inte skaffa barn så då "förvann" jag efter ett tag, Men har läst i bakgrunden utan att bli för "involverad"

Kram och ha en fin kväll
  • viochdu

Knaste: Tror bara ditt ägg   bara fäst senare än mitt.. 

• viochdu

Lovley och knasten: ställde den frågan innan men fick inget svar på det inlägget. Då jag skrev att min kompis doppade stickan i 5 sek som det står man ska göra om man kissar på den men om man doppar den i urin ska det vara minst 20 sek. Jag hade i mina i 25 sekunder. Räknade sakta 1001 1002 och så vidare

• viochdu

Men Knasten?!!! ?? Har du inte läst bruksanvisningen ;) trodde du va en vaaaan testare... Det är inte så att du har flera digitala drällandes hemma ;) Gör om gör rätt som sambon säger! :)

• viochdu

Norrbrud: för man är rädd för att det varit ett avbrutet och vill se stegring och har fått ett sånt test av mannen det va min anledning

• viochdu

Knasten det får inte jag heller ju men ändå gravid. Så testa på om det känns bättre men ta ett digitalt på BIM

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester