• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja Knasten? när kommer det doppa-20-sek-digitala.

Tycler du ska vänta med så länge di bara kan. (ska jag säga) men gör det som känns rätt för dig. Känner du dig tryggare att testa så använd dina kassetter och kör på digitalt om två dagar .... Jag har ju testat som en galning och jag et hur det känns. Kliar redan i mina fingrar. Men mannen har ju gömt mona test ! Ha ha fan va sjukt det lät :/

Vadå ser du på kasseten ?? Ska jag lägga upp. Kan kliva ur sängen för din skull!

• viochdu

Planerar smått: varför inte liksom. Hör i denna tråden går vi emot allt ändå så ett uppbrutet cb digitalt för att jämföra med ett annat är väl ingen big deal. Jag gjorde det för att se om det blivit starkare eftersom vanliga cb gett mig samma plus i tre dagar och mannen kom hem med ett.

• viochdu

Kanske 4: syns väl inget på VUL än va? Är ju bara 3+3 ? Däremot så googlade jag och utomlveds kom upp. Dom tar inte in mig förens jag har ont eller blöder sa dom igår...

• viochdu

Lizz: det är knepigt sånt där med test efter mf. :/ borde ju vara starkare idag om du fortfarande skulle vara gravid från förra omgången.

• viochdu

Kanske 4: ja jag har inte passerat BIM än. Pos på digitalt äl+8 svagt på två vanliga cb och svagt på vanliga äl+9 igår svagt på morgonen och inte starkare men på kvällen kom mannen hem med ett digitalt . Testade och fick gravid igen och ja jag bröt isär det och jämförde med det i onsdags och det va starkare än det. Så jag hoppas så att grynet är där för att stanna.

• viochdu
    fancyface3 skrev 2012-09-15 12:44:06 följande:
    Kan någon lägga in mitt test och se om dom ser ngt
    Dom testen du skickade mig i förrgår la jag upp igår.. Såg ngt svagt på det ena.

Men har du tagit nya kan jag lägga upp...

du har min mailadress va..

-Andra försöket- / ÄL-6-7/9 / BIM 19-20/9 -Vi längtar-
  • viochdu
    fancyface3 skrev 2012-09-15 12:44:06 följande:
    Kan någon lägga in mitt test och se om dom ser ngt
    ??? Du kan ju inte försvinna n'är du ber om hjälp.
  • viochdu

Ser ngt svagt. Är det rosa irl?
  • viochdu

FANCYS BILD OVANFÖR inte mitt..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester