Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jaa den kommer. den ville inte laddas upp jue...

• slemtorsk i din bralla
    LindaMagnusson skrev 2012-01-04 17:29:42 följande:
    Ser lite knepigt ut slemmis
    ja eller hur.... och då hade inte den konstiga missfärgningen börjat komma när fotot togs.. underligt värre... men det blir nya test i morgon.. vi närmar oss BIM... lite iaf
  • slemtorsk i din bralla
    Alyssa skrev 2012-01-04 18:27:40 följande:
    Ah ok. Vad tråkigt att det är så! Har ni inte fått inseminera hos dr? Hoppas att det går vägen för er iaf.
    nej.. de tycker inte att det är någon idé eftersom det är så liten chans att lyckas med insemination så vi har fått ICSI direkt, men i väntan på första och även nu på andra behandlingen så vill vi ändå göra vårat bästa hemifrån..

Ni som frågade... BIM är troligtvis om 6 dagar... men vet inte säkert eftersom ägglossningen var sen denna månaden
  • slemtorsk i din bralla

men huvva!!!!!!!!!!

Här vaknar jag upp med ett test jag vill få analyserat och möts av detta..

Det är INTE okej att hoppa på andra och tala om vad vi ska göra eller inte!

Vi kan stötta varandra, ifrågasätta test, analysera och ge varandra råd, tips och fakta.... men att i en tråd som faktiskt är till för oss som -av olika orsaker- gillar att testa.. det är INTE okej Bebisvagga...

Om man nu inte vill tillhöra detta gänget så ska man inte ge sig in i diskussionen och ja du har själv varit en av oss och du har inte rätt att döma.

Vi är ärliga här har jag uppfattat, det är ingen här som säger att det är positivt när det inte är det (med ngt enstaka undantag, folk som mer el mindre försvunnit från tråden)

Att man tex genomlyser testen vid fotografering kan bero på att man faktiskt ser ett streck men det inte framträder på foto, samma orsak att man mörkar ner ett test, blixten kan överexponera det vita i testet.

För de allra flesta av oss är detta en lek... i väntan på liksom.....

Jag vet inte vad som hänt med dig Bebisvagga, du har varit en go o trevlig tjej med testmani tidigare men något har gjort dig bitter och sur...det är trist tycker jag

• slemtorsk i din bralla

och nu tillbaka till ämnet...

morgonens test.. och jag tror jag blir gaaaaalen.. jag har nog fel på ögonen eller nåt men när testet ligger här på bordet intill kan jag ana en skugga... kan lika gärna vara grått... men jag ser det verkligen...

Men det syns inte på fotot!???!!!!

Jag är... troligtvis på BIM-5 typ..

får se om jag kan ta ett kort till som strecket kanske syns åtminstone lite på.. för här kan ni väl inte se nåt va?

• slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-01-05 06:54:22 följande:
    Knasten: Tack hon som sitter i knät på han med vit tröja på min visningsbild är lika gammal som din

Slemmis: kan ana något svagt där. Om du tar kort längre ifrån sen klipper det i datorn närmare blir det inte bättre bild då?
    har försökt.. och det är helt sjukt för testet ligger här intill och jag ser en skugga.. kan ju vara ett spök.. men borde man inte få det att fastna på kort??? Fast å andra sidan så fastnar ju inte spöken på kort ha ha ha...

det här är det bästa ... jag mixtrade lite med det...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester