Liten Léonie skrev 2012-01-05 08:36:56 följande:
Fast vänta lite här nu....
"Om man förlorat ett barn, missfall eller inte verkar kunna få barn, då kan man inte gå in hit och vara bitterfitta och anfalla verbalt. Folk blir ledsna över sådant och det är icke välkommet. Byt tråd då eller skapa en egen.
Även om jag mig veterligen inte stämmer in på något av det du skriver i den meningen ovan så kan jag väl ändå tycka att det är märkligt att man dag efter dag lägger upp blanka test och undrar om någon ser något? Jag är ingen "bitterfitta" som anfallet verbalt för det? Jag är bara realistisk, uppenbarligen för realistisk för att uppfylla kriterierna i denna tråd.
Tycker ändå det verkar va ett gäng goa tjejer här inne så det är tråkigt att alla inte får säga vad dom tänker, både dom som ser streck överallt och dom som inte ser några alls?!
för att hoppet är det sista som lämnar en.......
Jag tycker det är onödigt att kommentera och ifrågasätta... vill någon ha ett test analyserat så tittar man på det och svarar (om man vill) man är ärlig och det är DET som är det roliga här för på samma tester kan en del se streck, andra inte och det beror som någon sa på skärm, upplösning och kanske även kvaliteten på glasögon/linser..
Men att efter själv suttit i tråd efter tråd och ha gjort exakt samma sak för att sen ha kommit till någon slags "insikt" ger en inte rätt att komma här o klampa på som en elefant i en glasbutik.
Visst kan man säga "Nej jag ser inget på ditt test, den här gången heller" men att komma med en föreläsning som sagda medlem nu gjorde är HELT fel i en tråd som denna.
Bara för att tråden inte ligger i känsliga rummet så ger den inte rätt till övertramp.
Klart man får säga vad man tänker... men man får ju tänka lite INNAN man låter fingrarna spela över tangenterna.
Bebisvagga har blivit besviken, hon har fått tester hon har uppfattat som positiva men så har inte varit fallet, det är tufft men hon valde helt fel metod att angripa det hela.
OCH GIVETVIS ska man vara ärlig som sagt.. ser man inget streck så ska man säga det...om man vill uttala sig, men man behöver inte dissa folk.