• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • ulfsas

Grattis, du skall se att allt går bra :D Är det första?

ekke skrev 2012-02-26 10:09:02 följande:
    till eskimåembryot i min mage: Snälla lilla, lilla du, fäst nu ordentligt och stanna kvar i 36 veckor till 

• LillSnurr82

Blir så jävla förbannad att du inte tar ansvar för dina hästar. Det är INTE ok att låta dem stå i sin egen smuts i flera dagars tid!! Inte motionera dem och inte borsta dem är illa nog! Sen att du har mage att skita i att hjälpa till med helgjouren retar gallfeber på mig (och fler) . Att du har det jobbigt hemma är ingen ursäkt att försumma sina djur... !!!

Om du inte skärper dig så är jag redo att skicka in en anmälan om djurplågeri!!

• ekke
    ulfsas skrev 2012-02-26 10:13:57 följande:
    Grattis, du skall se att allt går bra :D Är det första?
    Det är tredje ivf:en,så på fredag vet vi om det blir långvarigt!!!!
  • Anonym

Letar efter en Ärlig tjej?! Va fan håller du på med?!  Du är ju otrogen mot mig..... =(

• Anonym (Frun)

När du är borta under veckorna måste jag sköta allt med två barn, djur & hus. Dessutom är jag gravid, remember??
    När du är hemma så innebär det bara att jag har en till att sköta om!

Bad att du skulle gå upp & ge barnen frukost eftersom jag känner mig så förkyld, men du har ff inte gått upp.

Hur i h-vete kan du sköta ett miljondollar företag??   Jag måste väl bara vakna upp & inse att det för dig handlar om prioriteringar...& vi kommer inte högt upp... 

• Anonym (nu finns jag)

nu har vi eller nja mer jag, gjort slut för kanske femte gången, osså håller vi på med vår vänskap som innehåller "lite mer" än vanligt, eller med lite kanske en aning större utrymme för mig att få vara mig själv. Jag behöver liksom göra slut för att du ska vilja anstränga dig att förstå mig. Lustigt då att det liksom inte är slut när jag behöver upprepa det.

Men ändå så ska du ha uppmärksamhet som ett barn. Som en tolvårings besvikelse är din attityd. När jag tydligt förklarar att jag behöver göra det det och det innan jag kan sätta mig ner och varva ned för att därefter eventuellt pressa fram den fullkomligt mjuka varma "hur har DU det" -attityd som du förväntar dig att du ska ges varje gång vi träffas, då ifrågasätter du varför du inte fått en kopp kaffe. Eller varför jag inte frågade hur du hade det på din aktivitet, när du ringde, jag frågade just det när du väl kom hit.

Ifrågasätt inte varför någon som har betydligt större ambitioner än du att åstadkomma något under en dag, inte alltid släpper allt för sina händer och sätter sig ner och sjunker ihop på ett fullständigt "jag njuuter av att ligga i min soffa-sätt" och småpratar lite trevligt bara för att du är här, som om bullarna inte har jäst tjugo minuter längre än de ska, som om inte kylskåpsvarorna står ute på diskbänken i sin sjätte timme, som om inte klockan är tio och det återstår några halvtimmespass innan det går att lägga sig.

Jag undrar nu om det sen senaste dvs femte gången jag gjorde slut, inte sårar dig lika mycket som sist, att jag fortsätter vara nyfiken på nätdejting. Det betyder att jag inte vill ha "lite mer" i vår vänskap, inte med dig. Att jag inte vill ha lite mer med dig betyder inte att det var dåligt. Du behöver alltså inte fråga det som om det vore en orsak, orsaken är att jag vill kunna gå vidare och inte ha en vän som jag har lite mer med när jag presenterar mitt intresse för någon annan.

Av någon anledning tror jag inte att du kommer respektera min önskan. Det genom att vara mer ömsint, mer generös, mer insmickrande, mer "öppen" utåt, med vår "lite mer vänskap" som jag försökt minska. Osså sen tycker du att jag inte respekterar dig och dina känslor, jag bryr mig inte om dig tycker du då.

Jag tror helt enkelt att jag behöver hitta en annan för att du ska förstå, kanske för en tid kortsiktigt någon desperat som accepterar din närvaro som då kvickt skulle tyna. Jag vill inte att din närvaro ska tyna, men det är kanske oundvikligt för dig att inte ska ta vår vänskap som lite mer, så att andra som är intresserade av mig vänder. och med det blir du förfärligt och förståeligt från min sida, sårad, vilket du kanske inte hade blivit om du hade ansträngt dig lite att inte göra vänskapen till lite mer.

Jag har följt med en del, jag har också skuld och orsak i detta. Så jag tar väl några veckor med tydlig gränsdragning, för att komma vidare. Jobbigt för oss, vi får se var det slutar.

• Anonym

Till dig som jag försökter kontakta på mötesplatsen!!

Ta kontakt med mig nu! För du pratar med mig jävla pojkvän som utger sig att vara singel! Men du verkar ju vara lika korkad! Dra åt skogen!   

• Anonym

Till mitt ex....

Kunde du inte gått tidigare? Pjuh...Trodde aldrig morgonen kom. Å sexet var fan inget att ha, du fick knappt upp den och lämnade mig otillfredsställd. Din kuk var också mindre än jag mindes. Sen fick jag lyssna på dina snarkningar hela natten och blev flera gånger väckt av hundens skällande. 
    Näe, vet du vad, vi skiter i det här för jag vill inte ha dig längre. Jag har drömt om en återförening med dig i tre år men oj oj....jag har gått vidare utan att ens ana det. Men nu vet jag. Tack för det. Jag känner INGENTING för dig längre. 

Med vänlig hälsning
    Din otillfredsställda ex som inte längre drömmer om dig 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!