• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • HeidiiD

Lilla älskade älskade vän, stanna kvar i mammas mage tills
    du är mogen nog att kika ut och träffa mamma och pappa! <3

• Anonym (dedu)

Jag älskar dig men det känns som att vårat liv står still, det händer inget, sitter fast här, samma sak år ut och år  in. Jag är less, uttråkad och mina känslor svalnar mer och mer. Jag försöker att vi ska göra saker, flytta, resa osv. men det är inte kul när man inte får någon respons. Jag vet inte vad jag ska göra, tycker om dig men det känns som min buss lämnar busshållplatsen du blir kvar på och jag fortsätter.
    Det är tryggt att vara med dig men måste det vara så tråkigt? Varför har du tappat allt jag föll för? Hur jag än försöker skicka iväg dig och låta dig ha kul så hägrar hellre soffan och tvn. Är trygghet lika med tråkighet? Vet inte vad jag ska göra men jag märker själv att jag är på väg bort även om jag inte vill så känns det som ett måste.. Älskade gubbe, hur ska vi lösa det här?

• Anonym (Otillräcklig)

Jag vill bryta upp och vara med dig tills jag dör men jag är rädd! Mitt nuvarande liv kommer aldrig lämna mej ifred!!!

• ludicrous

Du är så jävla patetisk, vet du det? Små jävla försök att närma dig är bara creepy!

• Emelie 491

Till exet: Jag vet att du har en gravid sambo som du påstår dig älska, sluta påstå att jag är den enda, att du vill förlova dig och skaffa barn och flytta ihop med mig igen!! Hur trodde du att det skulle vara möjligt att dölja en gravid sambo i en sådan här liten skitby?

• Anonym

Till dig, heta rockstar, som åkte 5 timmar enkel resa bara för att komma upp och sova över en natt: "Jag vet vi var överens om att det var en engångsgrej. Men jag fastnade för dig, trodde inte att vi skulle prata så mycket som vi gjorde. Nu vill jag inget hellre än att du skulle komma till mig igen, men vi var överens om att det bara skulle handla om en sak utan känslor inblandade och jag vet att du tog det på exakt det sättet. Det klarade visst inte jag av"

• Anonym

Till Nicklas: Jag älskar dig. Jag vill inte vänta längre. Kan flytta till världens ände med dig!! 
    Önskar att vi hade möjligheten att skaffa vårt drömboende, och jag ska verkligen göra allt för att försöka göra det till verklighet. Vill hjälpa dig! Vill ge dig det där barnet du längtar efter. Vill ge dig allt. <3

• Anonym

Jag är SÅ less på att alltid vara den som hör av mig först.
    Från och med idag ska jag verkligen stå emot, jag ska inte höra av mig till dig.
    Kommer bli mycket intressant att se när vi hörs igen, för jag är trött på att jaga dig.  

• Anonym (Lite kär??)

Jag vet fortfarande varken ut eller in?? Varje gång jag tar upp diskussionen så sägs det samma saker och inget händer. Blääää för det. Jag vill ha raka och klara besked.....känna mig säker och inte osäker. Ska jag gå vidare eller stanna kvar och traggla??

• Anonym (Till chefen)

Hej!

Jag skulle så gärna vilja att du såg mig. Att du involverade mig i företagets aktiviteter. Att du tog dig tid för att lära mig sådant jag kan ha nytta av. Att du berömde och bekräftade mig när jag gjorde något bra.

Jag skulle så gärna vilja ha min egen lilla plats på företaget, kunna få känna att du vet att jag finns och att mitt arbete är meningsfullt och gör skillnad.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!