• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Maybe)

Allt du sade till mig 3 dagar innan du lämnade mig... Är det hur man står för sina ord. Är det att älska någon... Varför ljuga från första början... Du gav upp allt för ingenting... Alla tomma ord som jag trott på äter upp mig...

Älskar dig 

• Deep Thoughts

Varför gav du upp... Är kärlek så enkel att kasta iväg idag? Varför kämpar man inte för det man älskar?

• Anonym (Autumn)
    Du var väldigt passiv. Du gjorde allt för att visa att du inte vill ha med mig att göra. Du ljög. Därför kommer jag aldrig kontakta dig igen. 
  • Anonym (Min enda)

Om jag försöker prata med dig igen. 
    Kommer du avfärda mig eller börja kommunicera med mig? 

• Anonym (Maybe)
    Anonym (Min enda) skrev 2025-03-31 18:09:28 följande:

Om jag försöker prata med dig igen. 
    Kommer du avfärda mig eller börja kommunicera med mig? 

Man eller kvinna?
  • Anonym (Den)

Du vet så lite egentligen om mina tankar och jag önskar du kunde ta ett steg och vi kunde ta ett rejält snack om elefanten i rummet istället .  

• Hope8
    Om jag får veta att du är singel berättar jag sanningen om mina känslor. Hjärta
    Varför är de så svårt för dig att förstå och acceptera att jag älskar dig? 
    Jag kommer aldrig avfärda dig.
  • Homosapio

Du hade egentligen alla möjligheter i helgen men jag vet inte om du bara inte vågar eller om du faktiskt inte vill? 

• Anonym (Maybe)

Jag älskar dig så jävla mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen...

Att veta att det aldrig blir vi, att veta att jag aldrig mer kommer att få hålla dig i min famn igen förstör mig...

Min kärlek tog aldrig slut och det gör så fruktansvärt ont att veta att det aldrig var ömsesidigt

Har aldrig varit såhär säker på något i hela mitt liv som jag var med oss

Nu kommer jag att plågas ett bra tag framöver i vetskapen om att dina ord och löften inte betydde mer...

Du var och är fortfarande mitt allt

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!