• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Anonym (mannen) skrev 2012-05-14 22:15:16 följande:
    hmmm aldrig vart i ditt rum
    vet inte om det är du men kan ju alltid hoppas. nej du har aldrig vart på mitt rum, men kommer du ihåg hotellet då? miss u every day
  • TheBitchisBack

Till min medarbetare.. Som tyvärr mest troligt har sitt intresse på annat håll.

Hej! Ville bara säga att ditt leende lyser upp hela min värld. Mitt hjärta slår fortare när jag ser dig. Vet inte riktigt hur det kunde bli så många kramar i våra sms men den du gav mig igår fick min värld att snurra ett xtra varv.. Du har fått mig att falla.. Vill du fånga mig???

• Anonym (sssss)
    Anonym (Mannen) skrev 2012-05-14 09:35:27 följande:
    förlåt .....tror mig veta vad du fått stå ut med. hoppas att du går framåt med ditt liv nu,för det har jag gjort även fast mina tankar om oss kan dyka upp. det var nog inte menat att det skulle bli vi två. det fanns för många hinder i vägen. men du kommer alltid att finnas som en liten del av mig hoppas jag får se dig snart, det räcker för mig att bara få se en skymt av dig bara för att se att du mår bra. lycka till nu med allt du tar för dig, vet att allt du gör gör du bra

Tänk om du hade skrivit det där till mig? Får se om du är den jag tror(önsketänkande), vad sägs om Stjärnfall och promenad under fullmåne?
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (sssss) skrev 2012-05-15 13:59:35 följande:
    Tänk om du hade skrivit det där till mig? Får se om du är den jag tror(önsketänkande), vad sägs om Stjärnfall och promenad under fullmåne?

nope varken hotell eller stjärnfall
  • Anonym (sssss)
    Anonym (Mannen) skrev 2012-05-15 14:45:26 följande:

Åh vad tråkigt :( hade önskat så att du var den jag hoppades på att det skulle vara...varför kan inte kärleken vara enkel utan massa krångel och smärta?
  • Anonym
    Anonym (sssss) skrev 2012-05-15 20:04:20 följande:
    Åh vad tråkigt :( hade önskat så att du var den jag hoppades på att det skulle vara...varför kan inte kärleken vara enkel utan massa krångel och smärta?

Anonym (Mannen) skrev 2012-05-15 14:45:26 följande:

Kan ni sluta svarar på varandras inlägg här? Det förstör tråden
  • Anonym (Kill 26)

Så du gör slut med mig med orden att su inte passar i ett förhållande? Och nu har du sambo sedan ett tag. Vad i helvete!?!

• Anonym

Visst kan jag radera ditt nr, men jag kommer ändå att komma ihåg det!!! Hhahahahha

• Anonym (meh)

God morgon älskling! Hoppas du fick sova inatt. Jag ringer när jag lämnat barnen och är på väg till jobbet. Puss!

• Anonym (Kär!!!)

!Nu är det över för alltid!! :( Gråter

Men jag ska gå vidare utan dig, kanske lika bra att leva resten av livet utan
    att följa sitt hjärta och istället göra det som man tror att man måste. Var det inte
    så du sa?
    Jag hoppas att du blir lycklig med det liv du nu har valt. Jag kommer inte att bli det
    men jag orkar inte vänta och kämpa för oss längre.
    "Trying not to love you" !

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!