• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-24 09:13:13 följande:
    ähh ....ibland säger man saker som man inte menar ....ge det en chans ..(-:
    om tex jag skulle lägga alla ord i vikt så skulle jag inte vilja se ngn....men längtar till att få se en alldeles speciell.(-: o dra ett streck över gamalt.
  • Anonym (tänkarn)

Jag saknar dej så fruktansvärt mycket! Jag förstår inte hur du kan ha en sådan enorm påverkan på mej! Jag är kär i dej det är jag! Det är hemskt att jag känner så! Jag har ju min man, men du ger mej något jag aldrig kommer få från honom och det är bekräftelse på att jag är viktig och jag betyder något och att jag är vacker.. Du är så fruktansvärt fin och hade jag inte hamnat så långt ner i saker och ting med min man med hus och två barn varav den ena är alldeles färsk. Då hade det varit du! Bara du! Jag är övertygad om att ett liv med dej skulle göra att mitt liv var fulländat. Du är så fin. Snälla försvinn aldrig ifrån mej, finns där, alltid! Någon dag tror jag att du kommer få kyssen du vill ha och som jag så gärna vill ge dej. Ditt leende, dina ögon och dina otroligt fina ord trollbinder mej! Någon gång, någon dag, någon timma, så kommer jag att vara bara din. Vänta på mej.. :-*

• Anonym

Visst jag gjorde ett stort misstag att jag pratade med dom. Har nu insett det när chocken har lagt sig. Men det är ändå dit fel ifrån början!!! Men vi KAN ÄNDÅ PRATA UT IDIOT JÄVEL!!!

• Anonym

Enkelt att skjuta allt ansvar på mig, när jag är den som jämnt försöker göra allt bra igen. Kan inte se att du har tagit ansvar för dina handlingar. Jag kan axla allas handlingar på mitt ansvar, jag kan vara the bad guy en gång om det är det du vill, men sedan vill jag fan inte se dig igen. Någonsin.

• Anonym (Mannen)

hej. hur mår du? hoppas du mår bra,saknar dig enormt mycket. vill att du ska finnas i mitt liv igen men om du gått vidare i ditt liv så vill jag inte störa eller förstöra något för dig,tycker att jag förtjänar den ärligheten från dig att säga vad du känner direkt till mig istället för att jag ska få höra det på omvägar. vet knappast hur jag skulle reagera om jag råkade stöta på dig kanske skulle jag vara hatisk men det är inte min grej att vara det utan skulle nog bara spela med i ditt spel mot mig för att sedan förbanna mig själv efteråt. skulle kunna förlåta dig för ditt sätt att agera mot mig, tror jag....men bara om du kan vara ärlig mot mig saknar dig

• Anonym

Äntligen så finns det ingenting jag vill säga till dig längre. Har inte tänkt på dig på flera dagar, och nu när jag gör det, ja då känns det ingenting. Så skönt och äntligen säger jag bara!!

• Anonym

Egentligen önskar jag ingen något ont, men dig gör jag det ibland. Jag önskar att jag kunde sätta dig precis där du hör hemma.  

• Anonym (fd närmaste vän)

Ibland funderar jag på om vi skulle prata ut men jag vet ju att jag aldrig litar på dig så vad är det då för mening med att prata om det som hände Jag skulle aldrig ställa upp på samma sätt igen heller.

Vi har båda gått vidare även om vi tänker på varandra. Du har ditt liv med din familj och jag har mitt med min familj. Du är småbarnsmamma, du har att göra

Jag hoppas dina andra s.k vänner ställer upp och försöker kompensera för det som de (den) förstörde.

Önskar delvis att jag aldrig lärt känna dig, då hade jag inte haft stunder då jag saknar dig.

• Anonym

Ibland känns det som bara saknaden finns kvar av dig, men mest många härliga minnen av dig.
    Älskar och saknar dig. Min underbara ängel 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!