• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Maybe)

Jag vet vad hon känner... Det känns i hela mitt hjärta. Vad börjar ditt namn på? Skriv det sedan lämnar jag tråden och kärleken för gott. Ha en fin kväll 

• Anonym (Tilldig)
    Anonym (Maybe) skrev 2025-04-10 19:15:55 följande:

Jag vet vad hon känner... Det känns i hela mitt hjärta. Vad börjar ditt namn på? Skriv det sedan lämnar jag tråden och kärleken för gott. Ha en fin kväll 

Jag har uttryckt vad jag känner med ord. Ord som var sanna och som inte kan tas tillbaka.  
    Har hon det?
  • Anonym (Ljes)

Jag tänker fortfarande på dig varje dag. Vill veta hur du har det och berätta om mitt liv, men vill inte starta något vi inte kan kontrollera. Snart ett år och jag har inte ändrat mig, så jag kommer inte att höra av mig, men jag hoppas ofta att jag ska råka springa in i dig. Grattis till allt bra som har hänt dig, jag kommer alltid att heja på dig.

• Anonym (Ljes)

Detta var inte riktat till dig (Tilldig)

• Anonym (Mannagryn)
    Anonym (Ljes) skrev 2025-04-10 20:51:52 följande:

Jag tänker fortfarande på dig varje dag. Vill veta hur du har det och berätta om mitt liv, men vill inte starta något vi inte kan kontrollera. Snart ett år och jag har inte ändrat mig, så jag kommer inte att höra av mig, men jag hoppas ofta att jag ska råka springa in i dig. Grattis till allt bra som har hänt dig, jag kommer alltid att heja på dig.

Fint. Djupa stöttande känslor för din person. Väldigt starkt på något sätt, även om det är accepterat att inte vara tillsammans.

Relaterar.. även om jag inte tänker på personen så ofta längre så kommer jag alltid att heja på personen och önska allt det bästa för hen.

• Anonym (Maybe)

Nu slutar jag tro...

Du skulle aldrig ens vara här inne och läsa en massa strunt... det är inte du...

Jag gav aldrig upp dig och det är det som gör så ont... Jag hade kämpat för oss. För jag älskade oss, på riktigt. Jag trodde på allt det fina du sa till mig sista gången du låg på mitt bröst, "din favoritplats" som du fortfarande kallade det in i det sista. Allt fint du sa till mig bara tre dagar innan du gav upp mig.

Den här tråden gav mig en chans att skriva av mig, att känna hopp, att tro att du ångrade ditt val och fortfarande ville ha mig i ditt liv. 

Jag såg inte åt ditt håll... för att jag har känt mig så otroligt sviken, jag kunde inte möta din blick... för att jag ville inte bryta ihop på plats.

Du har haft alla möjligheter att åka till mig, att ringa... att ångra ditt val. Men det har du inte gjort och jag respekterar det. 

Jag kommer att älska dig en lång tid framöver trots att du inte valde mig. Jag vill dig bara väl, men samtidigt hoppas jag att du en dag inser att du gav upp en människa som aldrig någonsin hade gett upp på dig.

Mitt hjärta skriker ditt namn... du var min sista.

Lämnar den här tråden nu, men tackar för att den finns. Den fick mig att tro in i det sista. Ha en trevlig helg

• Anonym (YouKnow)

Someone once told me only those who truly care about you can hear you when you're quiet.

// God forgives i don't

• Anonym (Z)

Undrar om jag förlorat förmågan att bli totalt förlorad i någon. Vansinnigt förälskad. Känna att någon är helt rätt. Eller kan man bli förstörd av hjärtekross? Blir man logisk, cynisk och hårdhudad under livets gång? Ingen kommer in riktigt och allt är efter dig. Dig vill jag inte heller ha längre. Den jag har nu är bra. Men det är inte så att min kropp skriker efter hans, som den skrek efter din. Man känner kanske inte så med någon som är bra och stabil? Det kanske bara är i kaos den intensiteten visar sig? Är oavsett hellre stabil och glöder än brinner och mår skit. 

• Mayjel
    Anonym (Z) skrev 2025-04-11 21:11:59 följande:

Undrar om jag förlorat förmågan att bli totalt förlorad i någon. Vansinnigt förälskad. Känna att någon är helt rätt. Eller kan man bli förstörd av hjärtekross? Blir man logisk, cynisk och hårdhudad under livets gång? Ingen kommer in riktigt och allt är efter dig. Dig vill jag inte heller ha längre. Den jag har nu är bra. Men det är inte så att min kropp skriker efter hans, som den skrek efter din. Man känner kanske inte så med någon som är bra och stabil? Det kanske bara är i kaos den intensiteten visar sig? Är oavsett hellre stabil och glöder än brinner och mår skit. 

Man kan definitivt bli förstörd och avtrubbad, särskilt när man blivit illa behandlad av det motsatta könet.

Sen påverkas man även av hormonnivåer och sånt. Tror att träning och en god kost påverkar i positiv riktning. Men med stigande ålder och erfarenhet så blir man nog överlag mer kantig, cynisk och realistisk kanske.

Hoppas ändå att du får uppleva det där "vansinnet" igen. Har hört att ruset från såna tillstånd är på samma euforiska nivå som en heroinkick. 
  • Anonym (Z)
    Mayjel skrev 2025-04-11 21:24:06 följande:
    Man kan definitivt bli förstörd och avtrubbad, särskilt när man blivit illa behandlad av det motsatta könet.

Sen påverkas man även av hormonnivåer och sånt. Tror att träning och en god kost påverkar i positiv riktning. Men med stigande ålder och erfarenhet så blir man nog överlag mer kantig, cynisk och realistisk kanske.

Hoppas ändå att du får uppleva det där "vansinnet" igen. Har hört att ruset från såna tillstånd är på samma euforiska nivå som en heroinkick. 
    Ja det är galet. Men jag vet inte om jag vill ha det igen. Det jag har nu har inte det men allt annat jag önskar, som är bra. Som inte den andra hade. 
  • Mayjel
    Anonym (Z) skrev 2025-04-11 21:37:12 följande:
    Ja det är galet. Men jag vet inte om jag vill ha det igen. Det jag har nu har inte det men allt annat jag önskar, som är bra. Som inte den andra hade. 
    Det är ju ett övergående tillstånd. Det du har nu kanske är mer stabilt och pålitligt? Sånt är minst lika viktigt, om inte mer, skulle jag tro.
  • Anonym (Z)
    Mayjel skrev 2025-04-11 21:39:51 följande:
    Det är ju ett övergående tillstånd. Det du har nu kanske är mer stabilt och pålitligt? Sånt är minst lika viktigt, om inte mer, skulle jag tro.
    För en långvarig relation tror jag det är viktigare. Det är svårt att leva på enbart passion i längden. 
  • Anonym (Over again)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2025-04-01 20:45:54 följande:
    Va håller du på med?
    Det har jag undrat många gånger!?
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2025-04-01 20:52:31 följande:
    Inte för att vara elak..men kan de vara du som faktiskt e orsaken?

Nej, varför skulle jag vara det? Att jag gör allt för en person, och bara får skit tillbaka? Testa att vara med en narcisstisk person så får du se! Det fast de är otrogna, ljuger och du får ingen empati, allt är ditt fel, de är alltid offret. Även om det är de som gjort fel, så är det ändå ditt fel att de gjorde det!?? Psykopater
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!