• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Anonym (fd närmaste vän) skrev 2012-08-08 14:35:06 följande:
    Dumpa den som förstörde för oss och kontakta mig igen så ska jag överväga om det finns nåt kvar att bygga på
    klart den som förstör e dumpad .men vill du  ta reda på om du kan bygga något först ,annars e det kanske ingen ide .varför såra en massa för nothing.
  • Anonym

Till min goda vänner: Tack för att ni står ut med mig. Jag vill inte klaga men ibland är det jävligt svårt att låta bli.
    Till min kära ex-chef: Hur tänkte du egentligen att företaget skulle fixa det här?
    Till min kära ex-fru: Tack för den trevliga avslutningen på semestern, jag hoppas att du har det lika skönt och trevligt som jag har det.

• Anonym

Blicken du gav mig idag, hur gör du? Jag frös till is på ett härligt sätt, samtidigt som jag inte kunde sluta titta på dig kunde jag inte hålla kvar blicken för då hade jag törstat sönder. Vill vi samma sak eller är du så här mot alla?

• Anonym

ja du vet då¨hur du sårer en människa i alla fall . jag hoppas du använder den lärdomen till någon annan . för jag vill inte mer i alla fall.

• Anonym

Hur blir man sådär elak och känslokall som du är och som bara älskar sig själv och som aldrig kan erkänna att du gjort fel? Jag blev så trött på att du kastade ur dig elakheter och personliga påhopp för att trycka ner mig. Jag ser snäll ut och kanske inte så självsäker så att du hittade ett "offer" som inte kunde skada dig tillbaka.   

Att ständigt behöva retirera och lyda en annans vilja suddar ut den egna identiteten och självförtroendet, slutet blir ofta ett slavliknande förhållande där den enda tryggheten det s.k. offret känner till är korta stunder av lycka med psykopaten.

"Offret"       

• Anonym (dedu)

Jag har så svårt att förstå mig på dig.. Vad vill du?? Är det bara lek från din sida? Ibland verkar det vara mer än så.. Jag vill bara att du öppnar dig för mig, håll inte inne med vad du tänker och tycker. Du är en fin kille, spännande och härlig men du har rört runt min hjärna och jag är mer förvirrad än någonsin. PoK på dig du!

• Anonym

Hej. Jag kan säkert förstöra både en och två saker med detta mail, men jag kan inte leva i ovisshet längre. Jag är mycket attraherad av dig och min tolkning är att du känner någonting för mig med? Ofta slås jag av tankar på att helt enkelt krama om dig, se hur du reagerar. Då stoppas jag av samvetskvalen, jag är gift och det är du också. Ändå ser jag någon sorts framtid för oss så vill du liksom jag gå vidare tillsammans vill jag att du ska veta att jag vill ha dig och att jag är redo att på riktigt gå hela vägen med dig, jag måste och vill bara avsluta det jag redan har och mitt krav på dig om du vill ha mig är att du gör detsamma.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-10 14:44:35 följande:
    Hej. Jag kan säkert förstöra både en och två saker med detta mail, men jag kan inte leva i ovisshet längre. Jag är mycket attraherad av dig och min tolkning är att du känner någonting för mig med? Ofta slås jag av tankar på att helt enkelt krama om dig, se hur du reagerar. Då stoppas jag av samvetskvalen, jag är gift och det är du också. Ändå ser jag någon sorts framtid för oss så vill du liksom jag gå vidare tillsammans vill jag att du ska veta att jag vill ha dig och att jag är redo att på riktigt gå hela vägen med dig, jag måste och vill bara avsluta det jag redan har och mitt krav på dig om du vill ha mig är att du gör detsamma.

vad skrämmande exakt samma tankar ...lite läskit.(-: men väldigt värmande.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!