• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

jag har mer dåligt samvete över att jag inte hörts ,det äktenskap jag har o har levt i håller jag på att avsluta , men dåligt samvete har jag inte för jag respekterar inte detta äktenskapet med all rätt  ,men jag accepterar att det kan ta en stund att avsluta .jag e både väldigt väldigt  förtjust och attraherad och nervösa fjärliar .Men attman vill avsluta det man har förstår jag .kan inte hjälpa det , men jag e absolut redo.

• Anonym (Amor)

Vet du om att den där kvällen då du träffade din nuvarande fästmö första gången; så var första gången jag blev attraherad av dig. Du masserade mina axlar i köket och just då kände jag att det är ju du och jag. Och du är inte bara min bästa vän, jag ville mer, för första gången. Jag önskar att jag kommit dit innan, eftersom att jag hade chansen i flera år. Jag har tappat bort din dikt som du skrev till mig. När du sa att du fått utomlandstjänst, du såg hur jag grät. Det bara kom, gick inte att hålla tillbaka. Det händer i princip aldrig att jag gråter på det sättet.
    Visst är det typiskt att jag skulle få känslor lagom tills att du hittar den rätta? Fast jag visste inte den kvällen att du fick upp ögonen för henne så det var inte så att jag kände nåt först när du blev "upptagen".
    Jag önskar att du visste hur mycket jag gråtit när jag tänkt på dig. Jag har velat göra slut med * som behandlat mig som skit och vara med dig istället, du som är min bästa vän och jag älskar på ett helt annat sätt.
    Du skulle bara veta hur många ggr jag gråtit när jag dammsugit (av nån anledning kommer det då :P) och längtat efter dig så det gör ont, vetat att nu är det försent. Du ska gifta dig. Jag önskar dig all lycka. Det är du värd. Trots allt jag skrivit här så önskar jag dig verkligen all lycka med din fästmö. Jag har aldrig raggat på dig eller gjort nåt opassande, och kommer aldrig visa hur jag känner eftersom att det är försent och jag vill att du ska vara lycklig.
    Jag älskar dig på ett så bra sätt. För jag är inte svartsjuk, jag vill verkligen att du ska bli lycklig. Med * är jag jättesvartsjuk, fast älskar inte så mycket, är inte osjälvisk. Å... Jag kom dit försent. Men jag hade ändå inte varit mogen tidigare, jag var omogen i själen och inte redo för att älska nån på riktigt som på riktigt älskade mig.
    Jag kom dit, flera år senare, samma kväll som du hittade din kvinna.
    Jag önskar dock, på något sätt, att du visste att du inte bara varit olyckligt kär i mig. Det var besvarat, men blommade upp i mig efter flera år. Men fröet sådde du första gången vi träffades, då du hälsade mig välkommen på nya ****** och såg till att jag fick en bra tid där, gav mig dina vänner, vänskapen med dig <3

• Anonym

Jag skrattar ihjäl mig!!!

Seriöst, det här kommer att bli så jävla kul, så det finns knappt ord för det!!!! :P

Hon kommer att dumpa dig och det ska jag se till att hon gör!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonym

Lycka till Lisse du är ihop med en idiot!!!!

• Anonym (S)

Jag längtar redan efter dig, önskar du kunde legat kvar bredvid mig längre.
    Och bara så du vet, jag faller hårt för dig.

• Anonym

I hela mitt liv har jag kämpat för att passa in och ändå känt mig konstig tack vare dig. Du har tagit ifrån mig min barndom,mitt vuxenliv och nu går du även in för att förstöra för mina barn märker jag.
    Jag spyr,jag mår illa och får ont i magen när jag tänker på hur egocentrisk du är. Det jobbiga är att du är min mamma och jag måste stå ut med din bitterhet och jag vet att jag kommer att bli helt förstörd när du dör.. Men varför kan du inte bara göra något för någon annans skull? Varför gör du medvetet illa människor?
    Gå till en psykolog för fan!!

• Anonym

Jag är så kär i dig!! Jag vill bara åka hem till dig och hångla upp dig!

• Anonym

Du vet var du hittar mig, vill och vågar du leka?

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!