• Anonym

Fantiserar om andra män

Jag vet inte om det är så att jag är bra på att förstöra för mig själv endast. Eller är det fler som har dessa problem?

I alla förhållanden jag haft så har jag efter en viss tid börjar fantisera och längta efter en annan mans beröring. Jag vill helt enkelt variera mina sexpartners och jag "tröttnar" lite på den jag är ihop med. Jag fastnar i olika fantasier men oftast är det starka långa män som (äsh ska inte gå in på detaljer)

Problemet nu är att jag har en sambo som jag varit tsm med i tre år. Ser verkligen en framtid med honom SÅ HUR FÅR JAG BORT DE HÄR FANTASIERNA?!

(bör tillägga att jag alltid har de här fantasierna, men har inte varit otrogen nån gång.) Och jag älskar min sambo så vill verkligen lösa det här. För otrohet är inte min stil!!!

• Svar på tråden Fantiserar om andra män
  • Anders532

Jag tycker att du ska knalla runt på olika barer och jaga killar och ha sex med dem.

Eller varför inte köra trekant? Du kommer må bättre

• Anonym (Talkie)

Snacka bara med honom. Det är så många relationer och sexliv som skulle bli bättre om folk bara vågade prata om saker och stå för vad man känner och tänker. 

I den här situationen så kanske ni gemensamt kan fantisera eller rollspel vilket kanske kan ge dig den tillfredsställelsen. Sen finns det ju en hel del människor som faktiskt tänder på att sin partner är med andra. 

• Anonym (Micke)
    Anonym (Talkie) skrev 2023-06-20 08:21:12 följande:

Snacka bara med honom. Det är så många relationer och sexliv som skulle bli bättre om folk bara vågade prata om saker och stå för vad man känner och tänker. 

I den här situationen så kanske ni gemensamt kan fantisera eller rollspel vilket kanske kan ge dig den tillfredsställelsen. Sen finns det ju en hel del människor som faktiskt tänder på att sin partner är med andra. 

men vilket bra tips !  Jag kan ju be min fru som är 180 cm lång och väger 80 kg
    rollspela en liten späd 40 kg asiatisk tjej som jag fantiserar om.
    Tror hon skulle tycka det var jättekul och så viktigt att man berättar och pratar om
    allt man har i fantasin.
    Sen så fantiserar jag om en trekant med Zara Larsson och Veronica Maggio.
    Hon kan få välja om hon vill vara Zara eller Veronica.
  • Anonym (.)

Jag fantiserar om andra när vi har sex. Skulle aldrig kunna komma annars.

• Anonym (Micke)
    Anonym (.) skrev 2023-06-20 09:28:28 följande:

Jag fantiserar om andra när vi har sex. Skulle aldrig kunna komma annars.

Berätta det för din man, viktigt att man kan prata om sånt.
    Han blir säkert överraskad men det kanske leder till något bra.
    Eller inte
  • Anonym (.)
    Anonym (Micke) skrev 2023-06-20 09:33:22 följande:
    Eller inte
    Nää vissa saker ska man inte berätta i ett förhållande.
    Going from bad to worse
  • Anonym (gösses)
    Anonym (Micke) skrev 2023-06-20 09:33:22 följande:
    Eller inte
    Eller så kan man sluta hyckla och inse att i stort sett ALLA fantiserar om någon annan någon gång för man slutar liksom inte tycka att andra människor kan vara attraktiva och sexiga bara för att man är i en relation och det är både normalt och helt ok så länge man inte GÖR något av det.
  • Ordinär Man

Ingenting att göra, det är bara naturligt. I stället för att vara otrogen har du i stället bytt karlar. Bejaka dina insikter i stället.

• Anonym (Otrogen kvinna)

Jag hade samma problem. Drömde ständigt om sex med olika män, inget fel på min man men så tråkigt samma hela tiden Rynkar på näsan.

Jag kunde inte hålla emot utan nu har jag sex vid sidan om sedan säkert 5 år tillbaka. Det är inget jag är särskilt stolt över men det är nödvändigt. Jag ser heller ingen vits med att skilja sig då vi i övrigt har ett väldigt bra liv.

Tänker inte heller bli tillsammans med en ny man för jag kommer vara otrogen mot honom också. Behöver variation. Jag är säkert sex-beroende, får en kick varje gång jag är med en ny man. Men jag mår faktiskt bra, bara jag får dessa kickar emellanåt.

Svar på tråden Fantiserar om andra män