• Anonym

Fantiserar om andra män

Jag vet inte om det är så att jag är bra på att förstöra för mig själv endast. Eller är det fler som har dessa problem?

I alla förhållanden jag haft så har jag efter en viss tid börjar fantisera och längta efter en annan mans beröring. Jag vill helt enkelt variera mina sexpartners och jag "tröttnar" lite på den jag är ihop med. Jag fastnar i olika fantasier men oftast är det starka långa män som (äsh ska inte gå in på detaljer)

Problemet nu är att jag har en sambo som jag varit tsm med i tre år. Ser verkligen en framtid med honom SÅ HUR FÅR JAG BORT DE HÄR FANTASIERNA?!

(bör tillägga att jag alltid har de här fantasierna, men har inte varit otrogen nån gång.) Och jag älskar min sambo så vill verkligen lösa det här. För otrohet är inte min stil!!!

• Svar på tråden Fantiserar om andra män
  • Man 78
    Anonym (Otrogen kvinna) skrev 2023-06-27 12:42:13 följande:

Jag hade samma problem. Drömde ständigt om sex med olika män, inget fel på min man men så tråkigt samma hela tiden Rynkar på näsan.

Jag kunde inte hålla emot utan nu har jag sex vid sidan om sedan säkert 5 år tillbaka. Det är inget jag är särskilt stolt över men det är nödvändigt. Jag ser heller ingen vits med att skilja sig då vi i övrigt har ett väldigt bra liv.

Tänker inte heller bli tillsammans med en ny man för jag kommer vara otrogen mot honom också. Behöver variation. Jag är säkert sex-beroende, får en kick varje gång jag är med en ny man. Men jag mår faktiskt bra, bara jag får dessa kickar emellanåt.

Tycker du sex med en ny man är bra redan första gången? Enligt många brukar sexet bli bra först efter några försök. 
  • Anonym (Otrogen kvinna)
    Man 78 skrev 2023-06-27 13:28:11 följande:
    Tycker du sex med en ny man är bra redan första gången? Enligt många brukar sexet bli bra först efter några försök. 
    Ja, för det är just nyhetens behag som jag är ute efter. Det är det jag går igång på. Men visst, ibland har vissa män problem med potens det kan sänka upplevelsen.

Sen träffar jag ju inte män bara EN gång, visst det händer men jag tenderar att tröttna på mina älskare efter ett halvår ungefär. Då börjar det bli tråkigt.....
  • Man 78
    Anonym (Otrogen kvinna) skrev 2023-06-27 13:35:59 följande:
    Ja, för det är just nyhetens behag som jag är ute efter. Det är det jag går igång på. Men visst, ibland har vissa män problem med potens det kan sänka upplevelsen.

Sen träffar jag ju inte män bara EN gång, visst det händer men jag tenderar att tröttna på mina älskare efter ett halvår ungefär. Då börjar det bli tråkigt.....
    Jag kan absolut relatera till nyhetens behag känslan. Sex är ju väldigt mycket det mentala, mycket snack här om det rent fysiskt sköna men jag tycker kicken och samspelet är nog så viktigt. 

Förstår att du träffar män oftare än en gång, brukar de vara singlar eller är de också otrogna, eller en mix såklart?
    Man 78 skrev 2023-06-27 13:42:20 följande:
    Jag kan absolut relatera till nyhetens behag känslan. Sex är ju väldigt mycket det mentala, mycket snack här om det rent fysiskt sköna men jag tycker kicken och samspelet är nog så viktigt. 

Förstår att du träffar män oftare än en gång, brukar de vara singlar eller är de också otrogna, eller en mix såklart?
    Jag tycker väl att det är enklast att de också är otrogna. Men det har varit även singlar ibland. Utseende, att man kan konversera vettigt, och inte minst att dom har papper på att ha testat sig nyligen. Det är viktiga parametrar för mig.
  • Man 78
    Anonym (Otrogen kvinna) skrev 2023-06-27 13:51:30 följande:
    Jag tycker väl att det är enklast att de också är otrogna. Men det har varit även singlar ibland. Utseende, att man kan konversera vettigt, och inte minst att dom har papper på att ha testat sig nyligen. Det är viktiga parametrar för mig.
    Ja det är viktigt att kunna konversera på ett vettigt sätt, också en upphetsande parameter, svårt att bli kåt på nån som svarar obegripligt dravel. 

Du vill inte använda kondom alltså? Eller tänker du att risken för sjukdomar finns ändå?
    Man 78 skrev 2023-06-27 13:54:10 följande:
    Ja det är viktigt att kunna konversera på ett vettigt sätt, också en upphetsande parameter, svårt att bli kåt på nån som svarar obegripligt dravel. 

Du vill inte använda kondom alltså? Eller tänker du att risken för sjukdomar finns ändå?
    Dom får visa legg och utdrag ur journal på att dom testat sig nyligen. Går inte att vara totalt säker på någonting. Blixten kan slå ner i dig vilken dag som helst. Jag har inte blivit smittad av någonting och jag har säkert haft över 50 män senaste 2 åren.

Ska jag njuta ska det vara ordentligt, jag älskar känslan av när mannen kommer i mig.
  • Anonym (gösses)
    Anonym (Otrogen kvinna) skrev 2023-06-27 13:51:30 följande:
    Förstår att det är viktigt för dig, för skulle du dra på dig nån sjukdom och sen smitta din man så kan det ju bli lite svårt att förklara...Drömmer
    Anonym (gösses) skrev 2023-06-27 14:19:55 följande:
    Förstår att det är viktigt för dig, för skulle du dra på dig nån sjukdom och sen smitta din man så kan det ju bli lite svårt att förklara...Drömmer
    Ja, precis! Så är det. Jag gillar ju sex, men hälsan vill man behålla. Samtidigt vill jag helst att dom kommer i mig (tänder så hårt på det!!) och då är det ett måste att dom testat sig.
  • Man 78
    Anonym (Otrogen kvinna) skrev 2023-06-27 14:09:05 följande:
    Dom får visa legg och utdrag ur journal på att dom testat sig nyligen. Går inte att vara totalt säker på någonting. Blixten kan slå ner i dig vilken dag som helst. Jag har inte blivit smittad av någonting och jag har säkert haft över 50 män senaste 2 åren.

Ska jag njuta ska det vara ordentligt, jag älskar känslan av när mannen kommer i mig.
    Förstår, männen gillar säkert att slippa gummi också. Gillar du även om de kommer på dig eller i munnen?
    Man 78 skrev 2023-06-27 15:53:10 följande:
    Förstår, männen gillar säkert att slippa gummi också. Gillar du även om de kommer på dig eller i munnen?
    Det är helt okej, även om jag inte egentligen gillar sperma smaken. Det är vackert att se dom spruta på mina bröst också ja.

Det allra bästa är när dom kommer i min fitta. Egentligen har jag drömt om att få ha flera män där dom en efter en sprutar i mig. Men jag inser att det är orealistiskt.
Svar på tråden Fantiserar om andra män