• Kvinna32

IVF Umeå

Vi ska försöka få till ett FET nu i januari, har försökt få till ett i 3 månader så nu hoppas vi verkligen att det går....

• Kvinna32

Fick min mens spontant idag så nu är det bara sätta igång. Synd dom inte har öppet för jag behöver boka ett ultraljud på måndag morgon då man vill se att jag blött ut hela slemhinnan... hur ska man göra då? Får väl åka på KK och sätta mig och hoppas dom kan göra ett utan remiss dom känner juh mig vid det här laget..,

• Kvinna32

Norris vad tråkigt att höra... jag hoppas det var två och en är kvar men jag förstår att man ställer in sig på det värsta. Med sonen så var jag inte säker på att det skulle gå vägen förrän jag låg på förlossningen, nån försvarsmekanism tror jag det är för mig.

Det är ändå konstigt hur väl hjärnan anpassat sig för vi försökte i 4,5 år innan han kom med flera misslyckade försök och flera missfall på vägen men efter varje misslyckande så grävde jag ner mig några dagar sen vände det och all fokus var på nästa försök med allt vad det innebar. Jag önskar verkligen alla härinne att få lyckas.

Vi kör denna månad igen med ett försök till återföring av ett fryst embryo, hoppas hoppas vi kommer dit! Vul på måndag för att se om slemhinnan blödit ut som den ska. Redan påbörjat letrozol tabletterna för att förhoppningsvis få ägglossning denna månaden....

• Kvinna32

Vilken vecka är du i norris? Vid mina missfall så har alla symptom försvunnit direkt och testen visat blankt på nån vecka. Fått missfall i V6 och V8.

• Kvinna32

Förhoppningsvis visar vårt ultraljud imorgon att slemhinnan och äggblåsan växer som det ska så vi kan återföra en fryst nästa vecka...

• Kvinna32

Testdag var lite luddigt men om 21 dagar ungefär. Men känner jag mig själv börjar jag testa tidigt

Svar på tråden IVF Umeå