• Petto 83

IVF Umeå

Men fy vad tråkigt!!! Trodde verkligen det var er tur nu. Skickar massor med styrkekramar till er

Nektar skrev 2013-05-31 11:26:40 följande:
    Har varit på koll nu och det var som befarat ett mf. Jätteledsamt att se fostret (dött v 6+0 ca) och veta att jag ännu har kvar att blöda ut det. Extra drygt med tanke på att jag redan blött i olika mängd i 3 veckor...ser fram emot att bli hormonfri

• Petto 83

Stort grattis till pluset, det är ni verkligen värda efter allt kämpande ni genomgått!! All lycka till er

Jockelina skrev 2013-05-29 22:37:28 följande:
    Hur räknar man nu igen? Är det rd1 vid insättning eller vis äp?

Räknas man som riskgraviditet om man gjort många Ivf ?

• Petto 83

Här är en till som är grymt spruträdd. Min man har fått ta alla mina sprutor och delvis för att jag tar dom där bak :) lite svårt att komma åt själv. Men super starkt jobbat att ta själv. Ibland kan det bli en liten spurt med blåsorna men 5 är inte dåligt alls. Lycka till på måndag

santa86 skrev 2013-05-31 21:49:35 följande:
    Drömmer om ett barn: jo de känns bra att våga ta dom själv..

I torsdags var jag hos gyn, gick bra men blåsorna var för små än, så några dagar till... Lite tråkigt dock att de bara var fem stycken :/ hoppas att dom är fina.. Ska tillbaka till gyn på måndag..

• Petto 83

Men shit!!! Gud så underbart, massa grattis kramar till er <3 synd bara på 3-packet.

supernova99 skrev 2013-06-02 23:31:58 följande:
    Hej på er alla! Våran senaste ivf behandling lyckades inte. Jag fick mens och minus på testet. Vi har planerat nytt försök i höst. Men något fantastisk har hänt.. Min mens är en vecka sen och jag tog ett gravtest bara för att utesluta det.. Och till min stora chock visade det positivt!! Jag är spontant gravid!! Hur gick detta till?? Är i fullständig chock just nu. Har ingen aning om när det blev till... Detta är helt sjukt... Vi som köpte 3 pack

• Petto 83

Snöflinga: så tråkigt. Aldrig kul att avbryta. Hoppas ni får en fin sommar och att det går bättre till hösten.

Supernova99: hur har det gått för dig, har flytningarna gett med sig?

• Petto 83

Men fy så hemskt orättvist!! Och ni som lyckades själva å allt. Massa kramar till er

supernova99 skrev 2013-06-18 17:31:13 följande:
    Petto: har varit på Kvinnokliniken och konstaterat att jag fick missfall :(

• Petto 83

Kvinna32: stort grattis och hoppas verkligen att det är tredje gången gillt gör er :)

• Petto 83

Supernova99: ja, lite struligt har det varit. Fick en liten blödning och vattenläckage i v.25 och blev inlagd. Är hemma nu men får inte göra så mycket alls. Får tex inte vara själv med sonen å så men är nu i v.30+4 så sakta men säkert går det framåt :)

• Petto 83

Supernova99: jag minns inte hur jag gjorde. Tror jag fyllde upp sprutan med det som fanns sen resten med den nyblandade.

Svar på tråden IVF Umeå